Sellőlány

Sellőlány

Cruelty-free dezodorok

Előnyök és hátrányok

2018. szeptember 03. - adri.mermaid

ecb83a62-ff6e-4718-af7e-ea852eba7112.JPG

Amikor elhatároztam, hogy csak állatkísérletmentes kozmetikumokat fogok használni, már akkor tudtam, hogy ez lesz a legnehezebb része a dolognak. Sajnos nagyon kevés márka készít dezodorokat, ezek egy részében nem bízok, gondolok itt a pár száz forintos termékekre, úgyhogy az elmúlt hónapokban ezzel a hárommal kísérleteztem.

Ben & Anna - Pink Grapefruit

A DM-ben találtam rá, igazából nincsen rajta hivatalos cruelty-free logó, de a termék vegán, és ráírták, hogy állatokon sem tesztelnek, így hittem neki. Ez egy 100 százalékosan természetes alapanyagokat tartalmazó dezodor, alumíniummentes. Utóbbi azért lehet fontos, mert bár hiteles kutatások nem támasztják alá, de elképzelhető, hogy az alumínium rákkeltő. Ez a téma elég sok vitát szül, valaki hisz benne, valaki nem, én azért szkeptikus vagyok. Az illata kellemesen frissítő, ami napközben is érezhető. Viszont. Az alumíniummentes termékek nem szüntetik meg az izzadást, csak elfedik a kellemetlen szagokat, tehát ezeket naponta többször kell használni, nyilván ez egyéntől, és igénytől változik. Nálam itt kezdődött a baj... Azzal nem volt problémám, hogy többször kellett felvinni, de mivel ez egy krémes termék, ráadásul sárga, ebből kifolyólag minden ruhámat összefogta, legyen színes vagy fekete, a fehérről már nem is beszélek. Ami viszont a legrosszabb, hogy a fehér és világos felsőimből mosás után sem jött ki a sárgás folt, de még az illata sem. Moshattam 40 fokon, használhattam jóval több öblítőt, de a probléma nem oldódott meg - nem egy felsőmet tönkretette. Korábban használtam már mindenmentes krémdeót, és a fehér színűek nem fogtak ennyire. Végső soron azt tudom írni, hogy ez a termék nekem nem vált be, félig tudtam csak elhasználni, de sajnos ki kell dobnom, ami azért is kellemetlen, mert körülbelül 2.500 Ft-ba került. :( Ha nektek esetleg bevált, akkor kérlek mindenképp írjátok meg, nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre!

f7e798c7-24ab-4e31-9fbc-7c3f0199cffe.JPG

Dr. Organic - Rózsaolajos

Ez a golyós dezodor szintén alumínium-, parabén-, és alkoholmentes. Rá is vonatkozik, hogy naponta többször kell használni, mert ez sem szünteti meg az izzadást, az illata viszont csodálatos, és rengetegféle változatban kapható - ez az egyik nagy előnye a Dr. Organic termékeknek. Szerencsére nincsen színe, így nem fogja össze a ruháimat, hamar megszárad, tényleg csak jót tudok róla írni. Egyetlen egy problémám van csak vele, hogy ugye pár óránként kénytelen vagyok újrahasználni, így mindenhova vihetem magammal. Nyilván ez szintén egyénfüggő, emellett nyár van, de pont emiatt nekem ez amolyan másodlagos dezodor lett. Az ára 1.500 és 2.500 Ft között van, attól függ, hogy melyik drogériában vagy üzletben vásároljuk meg, de nagyon sokáig elég, szerintem egyszer mindenképp érdemes kipróbálni.

b4cce6b1-8daf-49b1-9c0c-e5c1fdb2b5a8.JPG

The Body Shop - White musk

Egyik nap úgy alakult, hogy s.o.s. vennem kellett egy megbízható terméket, hiszen oké, hogy kísérleteztem a mindenmentes dezodorokkal, de amikor eljött az első fontos eseményem, akkor rájöttem, hogy nem akarom egy percig sem kellemetlenül érezni magam, ráadásul a stresszes helyzeteket amúgy sem viselem túl jól. Mivel a kis táskámban nem fért el egy dezodor, így inkább biztosra mentem és megvásároltam ezt. Tartalmaz alkoholt és alumíniumot, gondolom ennek köszönhető a hatása, ami csodálatos! Nem kell aggódnom egy percig sem, hogy cserben hagy, vagy összefogja a ruháimat, ezt tényleg elég csak reggelente használnom, esetleg a délután folyamán még egyszer. Az illata kellemesen púderes, kicsit parfümre emlékeztet, de ezt napközben alig érezni.  Gondolom nem meglepő, hogy a három közül ezt szeretem a legjobban, ezért biztosan újra fogom vásárolni, esetleg egy másik illatban. Az ára 1.890 Ft.

9273fc02-9b93-4d2f-adb6-e9d1e83ece68.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr4114190807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása