Sellőlány

Sellőlány

Megfizethető ajakápolók

Mind-mind állatkísérletmentes

2018. augusztus 06. - adri.mermaid

b80b0d5a-cb0c-4ff3-a31d-1f769996c330.JPG

Az év minden napján szükségem van ajakápolókra, ez mindig így volt és így is lesz, nincsen összefüggésben a rúzs használattal vagy az időjárással, de még a vízfogyasztásommal sem. Nem tudom ti, hogy vagytok ezzel, de remélem nem csak én vagyok ilyen kis nyomi bőrrel megáldva.

Manna - narancs és ylang-ylang

A legjobb hidratáló

Nálam a legeslegelső helyen szerepel a shea vaj, reggel és este használom, szerencsére nagyon hamar beszívódik és gazdagon hidratál, emellett tökéletes rúzsalap. Ami még hatalmas pozitívum benne, hogy piszok sokáig elég ez a kis tégely. Az ára 2.000 Ft körül van, de egyszer mindenképp próbáljátok ki, ha még nem tettétek, tényleg megéri.

e2e9f3e1-7f30-4e1e-b440-4d04f4214d9f.JPG

Nyx Butter Lipstick - Root beer float és Ripe berry

A legszebb színek

Ezek még mindig a mini termékeim, amik az adventi kalendáriumban voltak (tényleg érdemes volt rá beruháznom, rengetegféle rúzst megismertem a márkától), addig nem is tudtam, hogy van a Nyxnek ajakápolója. Nem CF márkától használtam már korábban színezett hidratálót, és imádtam, úgyhogy nagyon örülök, hogy ezekre rátaláltam. Nyilván egyiket sem otthon használom, hiszen könnyen kenődnek, de ha kimozdulok itthonról vagy munkahelyen tökéletesek, cseppet sem szárítanak, mint a rúzsok többsége. Szuper jól hidratálnak, gyorsan helyrehozzák a kicserepesedett ajkakat, a színük tartós, persze könnyen kopik, de egy alapárnyalat mindig megmarad az étkezések után is. Az egyiket már teljesen, a másikat pedig félig elhasználtam, ha az is elfogy biztosan veszek egy teljes kiszerelésűt, az áruk 2.400 Ft.

94e23321-404e-4032-af81-00092412375f.JPG

e527fd52-e656-4278-97ca-006ae6692716.JPG

 

Balea Ocean Girl és Alverde Chai Latte

A legjobb illatok

Mindkettő a DM saját márkás terméke, és elképzelhető, hogy mindkettő limitált kiadás, de a chai lattesat még biztosan lehet kapni. Számomra ennek a legeslegfinomabb az illata, de a másiké is kellemes, kicsit édeskés, cukorkás, legalábbis nekem ez jut róla az eszembe. Egyetlen baj mindkettővel, hogy nem hidratálnak eléggé, ezért ezeket csak napközben vagy itthon használom, amikor úgy érzem, hogy elkelne egy kis segítség, ezért az egyik mindig a táskámban, a másik az ágyam mellett van. Mivel gyakorlatilag ezek színtelenek, így gond nélkül lehet őket használni, viszont az Alverdésben negatívum, hogy apró aranycsillámokat tartalmaz, ami igaz, csak egy kis fényt kölcsönöz az ajkaknak, viszont ez engem valamiért szörnyen sápaszt. Az áruk 300 Ft körül van.

Ezek lennének az én megfizethető állatkísérletmentes ajakápolóim, próbáljátok ki őket!:)

77c75d35-5056-40c3-9d65-319c438c1ee0.JPG

5b5f0e6f-eb2d-46c2-8603-2e46a97b5ce5.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr2214161371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása