Sellőlány

Sellőlány

Lush termékek tesztelése

Négyből kettőt újravennék

2019. január 20. - adri.mermaid


a4d3c982-0c88-4477-9d21-59776ce3133a.jpeg

 

Ultrabland arctisztító

Az egyik eladó ajánlotta, mivel ez az egyik legjobb termékük, ami mellesleg a csomagoláson is fel van tűntetve, úgyhogy túl sokat nem gondolkoztam rajta, hazajött velem. Azt kell, hogy írjam ez teljesen megállja a helyét, egyszerűen imádom! Elsősorban mandulaolajat tartalmaz, aminek hála még a legerősebb alapozómat is könnyen eltávolítja, a rózsavízzel pedig mindenzt kíméletesen teszi. Mivel ez egy olajos krém, így szükségünk lesz hozzá egy pamut korongra, vagy kendőre, mert miután beledörzsöltük a bőrünkbe, ezzel fogjuk majd leszedni a terméket a szennyeződésekkel együtt. Néha vattakorongot használok, de az nem az igazi, mert megtapad a bőrömön, az erősebb dörzsölés hatására pedig el kezd foszlani. Amúgy is szerezzetek be tartós arctisztító korongokat, sokkal jobbak és környezetkímélőek!:) Na, de összegezve, ezt biztosan újra fogom vásárolni, mert eddig minden sminlemosómat túlszárnyalja, nemcsak arcra, hanem szemre, ajakra is bevált, mindent eltávolít. 

Ára: 3.150 Ft

Dark angels arctisztító

Ez egy nagyon érdekes termék, mert nemcsak úgy néz ki, mint a virágföld, hanem az illata is ahhoz hasonló, emiatt rögtön felkeltette az érdeklődésemet. Az elsődleges összetevője az iszap, de különböző olajok is találhatóak benne. Szilárd állagú, ezért használat előtt be kell nedvesiteni belőle egy kis darabot, így krémes textúrát kapunk, amit már el tudunk dolgozni az arcunkon. Nagyon hatékony, mostanában szinte minden este ezt használom arctisztításra, viszont ez nemcsak sima arclemosó, hanem egy gyengéd hámlasztó is egyben. Ezzel a termékkel teljesen meg vagyok elégedve, ennek ellenére nem biztos, hogy újravenném, mert léteznek ugyanennyire jó, de olcsóbb arclemosók is.

Ára: 2.890 Ft

Mask of magnaminty arc- és hátpakolás

Ez egy agyagos, szemcsés maszk borsmentával, ami nagyon hamar megszilárdul a bőrünkön, így 5, de akár 10 percig is a rajtunk maradhat. Ha neked szintén problémás a bőröd, akkor érdemes heti 2-3 alkalommal használnod, nekem azonnal rendbe teszi az arcomat. Mélyen tisztítja a pórusokat, így tényleg megakadályozza a pattanások kialakulását, a menta pedig kellően felfrissíti a bőrt, ez egy nagyon szuper kis kombináció. Biztosan újravenném, tényleg csak ajánlani tudom nektek!

Ára: 2.890 Ft

R&B hajhidratáló

Nekem sajnos nem vált be, bármennyire is lelkes voltam iránta. Igénybe vett, száraz hajra lett kifejlesztve, balzsamozás után kell használni és nem szükséges kiöblíteni. Szerintem itt kezdődött nálam a probléma, ugyanis akármennyire kis adagot használtam, már másnap látszott, hogy a hajam összeáll tincsekbe. Később taktikát váltottam, és inkább kimostam a hajamból, ez eleinte működött is, viszont rendszeres használatnál ugyanúgy hamarabb megkezdődött a zsírosodás.:( Szerintem az lehetett a baj, hogy a szőkítés miatt annyira más a hajam textúrája, hogy sehogy sem volt kompatibilis ezzel a pakolással. Végül eladtam, mert a felét sem használtam el, s nem akartam, hogy kárba menjen.

 Ára: 5.450 Ft

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr4814328115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sasorimester8 2019.05.17. 09:59:06

Szia! Nemrég olvastam a Cultbeauty-s bejegyzésed mivel szeretnék Lime Crime termékeket rendelni onnan (2 Plushie rúzst). Én is ugyanazt tapasztaltam mint te, elveszett a Beautybay rendelésem amint a postához került. :(
Ha jól emlékszem, Cultbeauty-n az ingyenes (vagy legolcsóbb, standard) szállítást nem a posta végzi, ugye? Illetve nem tudsz róla, hogy ez a mai napig így van - e? (mert ugye a bejegyzések 2018-asok voltak és megesik hogy váltanak). Rendeltél esetleg idén tőlük, nem baltosot? :)

Köszönöm előre is, bocsánat a kisregényért! :)

sasorimester8 2019.05.17. 09:59:47

*nem változott

(köszönjük, autocorrect :D)
süti beállítások módosítása