Sellőlány

Sellőlány

Milyen rúzst viseljünk tavasszal?

2018-as trendek

2018. április 05. - adri.mermaid

5f844236-5c4a-4a66-b922-49bbc0fcb4a0.JPG

Mivel most már tényleg úgy tűnik, hogy beköszöntött a tavasz, így időszerűnek éreztem kicsit összeszedni, mely színek lesznek idén divatosak a sminkelésben és azon belül is az ajaktermékekben. Több beauty illetve fashion oldalt végig olvastam és négy sarkalatosabb trendet tudtam összeszedni, mindezeket kiegészítettem, és kicsit leegyszerűsítettem, majd szétnéztem a saját kis kollekciómban. Tehát mi az, amit érdemes beszerezni vagy egyáltalán miket találhatunk a drogériák polcain 2018 tavaszán?

9ebb7a58-9784-4806-bf94-efab57232f69.JPG

Lila és narancsos színvilág

Ezt a két színt találtam, ami hordható trend lesz az idén. A lila pár éve már nagyon divatos volt sminkben és ruhákban egyaránt, de most ismét visszatért, mellette pedig a legtöbb beauty oldalon a narancsos, korallos árnyalatokat említik, amivel nem nyúlhatunk mellé, arra viszont érdemes lesz odafigyelni, hogy ez a szín nem mindenkinek előnyös. A meleg árnyalatok, inkább a sárgásabb, míg a hűvösebbek a pirosas bőrtónusúaknak állnak jól. Én az utóbbiba tartozom, így ez a Nyx rúzs elég határeset, ha ennél narancsosabb lenne, akkor már nem tudnám viselni, de vele szemben a The Body Shop mályvás rúzsa tökéletes számomra. Amit viszont tényleg érdemes észben tartani, hogy a korallos árnyalatok mellett a fogaink sárgásabbnak tűnhetnek, míg egy hideg lila fehéríti azokat.

Hologramos termékek és szájfények

A sminkelésben továbbra is hódit a hologram, egyre több ilyen termékkel találkozhatunk az üzletek polcain. A szájfények pedig különösen divatosak lesznek, bár szerintem ezeket mindig tavasszal a legjobb viselni, és szerencsére ma már olyan jókat készítenek, amik tényleg színesek, és nem ragacsosak. Ilyen téren sajnos hiányos a kollekcióm, jelenleg csak ez a Lovely termékem van, de annyira tetszenek "no make up look"-ok, amikhez szép, természetes szájfényeket használnak, vagy a vizes hatású ajkak, hogy biztosan be fogok valamit szerezni, de szerintem ezek amúgy mindenkinek jól állnak.

66eaa2b7-3e43-4d19-9c6a-4343343ccc9a.JPG

Kemény rúzsok a folyékonyak helyett

Egy ideje már kezd alábbhagyni a folyékony rúzsok iránti láz és egyre több márka dob piacra újra klasszikus, krémes termékeket. Ennek ellenére nekem ezek még sem a kedvenceim, ha már ki kellene egyet emelnem, akkor ezt a Nyx pink rúzst választanám, amiről már tesztet is írtam korábban. Sok márka készít ugyanolyan árnyalatú ajakceruzákat a rúzsok mellé, ami mondjuk elég hasznos, mert én például nem tudok jól kontúrozni ezekkel a rúzsokkal, hiába vannak élesen vágva, néhány használat után eltompulnak az élek és utána már csak ecsettel tudok precíz vonalakat húzni.

7dee0e0f-3712-4576-a2b2-2cdfce9d48d6.JPG

Matt rúzsok

Ez igazából nem egy kifejezett trend, inkább csak számomra az. Ugyanis, ha még nem lett volna egyértelmű, szeretem a mattra száradó rúzsokat, de ezeket a tél vége felé abszolút nem tudtam már viselni. Hiába hidratáltam eleget, beteg is voltam, szóval nekem a tavasz végre azt is jelenti, hogy újra használhatom a kedvenceimet, amik igen, sajnos szárítják az ajkakat, de jó időben ez szinte észre sem vehető. Úgyhogy konkrétan ez a két termék az, amiket tényleg nagyon szeretnék viselni, az egyik az Anastasia Beverly Hills folyékony rúzsa, amit még télen rendeltem, és igazából egyszer sem hordtam, a másik pedig a Lime Crime barackos, nude árnyalata, ami szerintem igazi tavaszi szín. Legalábbis nem tudom, Ti, hogy vagytok vele, de a napsütésben sokkal jobban vágyok ezekre a vidám árnyalatokra.

c21cf6a2-f17a-4fdf-8d31-09d1ed8f2970.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr6313799926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása