Sellőlány

Sellőlány

Nyx Plush Gel Lipstick - Azalea

2017. november 12. - adri.mermaid

img_8683.JPG

Nyx Plush Gel Lipstick - PGLS04 Azalea

Amikor a Nyx boltban jártam és a rúzsokat nézegettem, egyszer csak bevillant, hogy nekem kell egy pink rúzs. Egy olyan igazi, amit Barbie is mindig viselt. Kell és kész. Többféle opció közül is választhattam, azt tudtam, hogy nem mattot szeretnék, de valami tartósat és szuper pigmentáltat, így ő jött velem haza. Hogy megvagyok-e vele elégedve? Hellyel-közzel.

Textúra: Ez egy krémes rúzs és nagyon jól lehet vele dolgozni, nem szárítja az ajkaimat, nem ül bele a száraz részekbe, nem csomósodik. Viszonylag gyorsan fogy, bár nekem ez sem hátrány, mert legalább el tudom használni és ez amúgy sem egy mindennapi árnyalat számomra. Az illati kicsit mű, nem tudom mire hasonlít, de egyértelműen furcsa. Most így belegondolva, nem igazán van jó illatú rúzsom.

Pigmentáltság: Vibráló ez az árnyalat, és elég egy-két rétegben felvinnem a tökéletes végeredményhez. Ilyen téren nem lehet rá panasz, ez pont az a szín, amit kerestem. Imádom.

img_8686.JPG

Kontúrozás: Ennél a pontnál kezdődnek a problémák, amik gondolom elsősorban számomra gondok meg azoknak, akiknek szintén vékonyak az ajkaik. Most már teljesen megszoktam a ceruzák használatát, és általuk a dúsabb ajkakat, így nehéz erről lemondanom. Azért választottam a sok Nyx rúzs közül pont ezt, mert ennek nagyon élesre volt vágva a teteje, direkt azért, hogy lehessen vele kontúrozni. Igen ám, de pár használat után ugye tompák lettek az élek, és már nem lehet vele pontos vonalakat húzni. Igazából én vagyok a tapasztalatlan, hiszen gondolhattam volna, hogy nem fog olyan éles maradni a rúzs teteje, na de sebaj! Biztos, hogy sokat fogom még használni, szerintem veszek mellé egy ajakceruzát is.

Tartósság: Nem rossz, azt kell, hogy mondjam. Igaz, ez a rúzs szerintem túl krémes ahhoz, hogy annyira tartósan fent maradjon, volt rá példa, hogy valahogy sikerült az államra lekennem, fogalmam sincs, hogy mit műveltem, ettől eltekintve egész nap ad egy alapszínt az ajkaimnak. Ebédnél inkább csak középről kopik le, igaz, akkor nagyjából a teljes szín lejön, de azt könnyen utána lehet festeni.

Abban már most biztos vagyok, hogy nem fogom újra megvásárolni ezt a terméket, mert nekem egyértelműen a folyékony rúzsok lettek a kedvenceim. Azokkal sokkal jobbak tudok olyan végeredményt elérni, amilyet szeretnék, nem kell mindig ceruzákat sem használnom. Úgyhogy, ha majd ez elfogy, akkor kell keresnem egy hasonló árnyalatot, szerintem ismét szét fogok nézni az Nyx polcain.

img_8684.JPG

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr1113061222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása