Sellőlány

Sellőlány

Ezeket szerettem júniusban

Terméktesztek

2018. július 02. - adri.mermaid

 eeb21929-d3e6-430c-a05e-b825de86164a.JPG

Gondolom nem vagyok vele egyedül, hogy más és más termékeket használok nyáron, mint télen, úgyhogy szétnéztem a kis lakásomban, hogy miket szerettem a legjobban júniusban és ezek valószínűleg az egész nyaramat végig fogják kísérni.:)

b9bb30ef-2120-46fc-9bc8-3589b65aa250.JPGBomb kiwi és lime olaj alapú tusradír


Elsősorban a frissítő citrusos illata miatt tartom igazi nyári terméknek, de imádom, amiért sok természetes olajat és gyümölcs magvakat tartalmaz. Radírozni azért jó, mert eltünteti az elhalt hámsejteket, a használata után pedig sokkal selymesebb, és puhább lesz a bőröm, így aznap estére nincs szükségem már testápolóra.

 


14cd7b3c-780c-4e2d-9c27-7e0238385088.JPGThe Body Shop kókuszos testpermet

Nem egyszerű cruelty-free testpermetet vagy parfümöt találni, hosszas keresgélés után végül emellett döntöttem. Az illata kellemesen kókuszos, viszont nem túl tartós, igaz, drága sem volt. Továbbá hátránya még, hogy üveges kiszerelésű, így túl nehéz ahhoz, hogy magammal cipeljem, ráadásul szétszedni sem tudom, hogy áttöltsem valami másba. Megvettem a parfüm változatát is, hogy az egyiket itthon, a másikat pedig a munkahelyemen tarthassam.

5b5aa9d8-5ff6-44d6-876d-6e9e5f0a0218.JPGTrend It Up fixáló spray

Ez a második sminkfixálóm, amit kipróbáltam és magam is meglepődtem, hogy mennyire jó! Több alapozóval teszteltem már, és még a kevésbé tartósak is tovább szépek maradtak általa. Primerként is jól működik, nekem annak is bevált. Két hátránya van csak, az egyik, hogy ha szembe kerül, akkor kicsit csíp, a másik pedig, hogy nem igazán tünteti el a púderes hatást az arcomról, pedig ezt elvileg egy fixáló spray-nek tudnia kéne.



2ea1ee36-34c7-4b7d-b1bc-c3f29d83b138.JPGNyx ásványi porpúder - Light/Medium

Ez életem eddig legjobb púdere, mert tökéletesen mattít és még a pórusokat is eltünteti. Sajnos rettenetesen zsírosodik az arcbőröm, igazából nem tudom miért, mert vannak jobb és rosszabb napjai, viszont ez a termék még a 30 fokban is egész nap tartja a sminkemet, körülbelül 6-7 óra után kezd csak átcsillogni. Ha hasonló problémákkal küzdötök, akkor mindenképp ajánlom, én biztos újra fogom venni!


e2e9cfb6-6f5e-4e2b-8529-1b84eca70ab6.JPGLush Rosy Cheeks arcpakolás

Ezt már elhasználtam, de biztosan, hogy előbb-utóbb újra meg fogom vásárolni. Természetes alapanyagokat tartalmaz, talán ezért, de nagyon jól nyugtatja a pattanásos, gyulladt bőrt. Nyugodtan lehet akár heti négyszer is használni, utána mindig sokkal egységesebb, puhább lett a bőröm, eltűnt a pirosság nagy része, úgyhogy nekem most ez a kedvenc arcpakolásom, az illata pedig csodálatos! :) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr5114051772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása