Sellőlány

Sellőlány

Elfogytak ~ Termékek, amiket nem szerettem

2017. december 19. - adri.mermaid

Egészen sok termékem összegyűlt az elmúlt egy hónapban, és ezeknek körülbelül a felét nem szerettem, nem használtam el, de olyan is akad közte, ami egyszerűen tönkre ment. Ha kíváncsiak vagytok a listámra, akkor tartsatok velem!:)

0f66f58f-8d46-4bff-95be-a12fa8e3c467.JPG

Ebelin körömlakklemosó

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de lakkozni imádok, engem teljesen kikapcsol, relaxál, de a lakkot eltávolítani, azt utálom. Életemben egyszer találtam jó körömlakklemosót, de azt Japánban vettem, úgyhogy ez nem túl opcionális. Ezt a terméket már sokadjára vásárolom újra, annak ellenére, hogy nem vagyok vele megelégedve. Ami pozitívum, hogy nem irritál, nem annyira büdös, és a legcsillámosabb körömlakkot is nagy nehezen, de el tudja távolítani. A problémám csak az vele, hogy nagyon lassan oldja fel a lakkot, bár mivel én minimum három rétegben lakkozok, lehet ennek ez az oka. Ettől függetlenül nagyon türelmetlen vagyok.

09e727af-5c98-46da-8c54-bd3449103526.JPG

Avon Colortrend rúzs

Annyira rosszat nem tudok erről a rúzsról mondani, azért került csak ebbe a posztba, mert nem igazán szerettem. Pigmentált, de nem tartós, nem jó az illata, túl krémes, csomósodott - szóval értitek. Nem is használtam el, de két év után azt hiszem lejárt a szavatossága. Az Avonos rúzsokat amúgy szerettem, sokfélét kipróbáltam, de mivel ők is tesztelnek állatokon, így nem kísérletezem többet velük.

33d98e46-bda1-465d-b625-1676c76bdf32.JPG

Yves Rocher kókuszos testpermet

Oda meg vissza voltam ezért a termékért, imádtam az illatát, az sem zavart, hogy viszonylag hamar elillant, mivel ez nem igazi parfüm. A képen sajnos nem látszik, de még az egyharmada megvan a terméknek, ennek ellenére ki kell dobnom. Még egy éve sincs felbontva, de már annyira alkoholos az illata, hogy nincs kedvem magamra fújni. Tudom, hogy kicsit túlérzékeny vagyok az illatokra, másnak lehet még nem tűnne ez fel, de engem annyira zavar, hogy már nem a finom, édeskék kókuszt érzem, hanem a kókuszos alkoholt. Szomorú.:(

88947872-47d8-4818-a62b-6bcb688b928d_1.JPG

Bourjois folyékony rúzs

Erről egy korábbi bejegyzésemben már írtam, ide kattintva el tudjátok olvasni. Összességében nem volt tartós, nem biztosított egységes fedést és egy év alatt tönkrement, büdös lett, és ahogy a képen is látszik, kicsit beszáradt. Ez nem volt egy jó vétel, alig használtam, úgyhogy én ezt senkinek sem ajánlanám.

ea05b3d9-1f20-4695-9a95-e6ef6804ace6.JPG

Pupa piros színű krémkorrektor

Ezt a terméket elhasználtam, de nem szerettem és alig vártam, hogy elfogyjon, szerintem majd fél év kellett hozzá. A szemem alá kerestem színezett korrektort és végül erre a rózsásra esett a választásom. Ez egy krémes termék, szivacsos a vége, tehát elég könnyű vele dolgozni. A problémám az volt vele, hogy egyrészt nem nyújtott maximális fedést. Tudom, hogy ennek leginkább az a dolga, hogy kiegyenlítse a bőröm színét és még erre jön rá az alapozó vagy egy másik korrektor, de azt tapasztaltam, hogy nem annyira kompatibilis más termékekkel. Egyrészt nem fedte el a karikáimat, csak minimálisan, volt olyan korrektorom, amit ha ráépítettem, akkor összecsomósodtak, alapozóval szerencsére ilyet nem csinált, viszont feltűnt, hogy nagyon könnyen meg tudott ülni a ráncokban. Szóval nagy odafigyeléssel kellett használnom, a nap végére sokszor csak beleivódott a bőrömbe, úgyhogy én ezt sem ajánlanám senkinek, legalábbis velem nem volt kompatibilis.:(

img_8307.JPG

Müller arcmaszkok

Sokan szeretik ezeket és sok jót is hallottam róluk, velem mégsem működtek együtt. Lehet rosszakat is vásároltam, de az volt velük a fő bajom, hogy nem történt semmi a használatuk során. Persze, aznap este puha lett tőlük az arcom, de másnap már nem éreztem a jótékony hatásukat, egyszerűen nem győztek meg. Ha már arcmaszk, akkor az agyagpakolásokat, tisztító maszkokat sokkal jobban szeretem, azok jóval eredményesebbek nálam. Nekem eleve zsíros a bőröm, úgyhogy ilyen fajta extra hidratálásra nincsen szükségem, de azt is furcsának találtam, hogy némelyik kicsit sem szívódott be a bőrömre, hanem felkentem, rajta maradt és 10 perc múlva lemostam, tehát nem éreztem, hogy táplálná azt.

Ha Nektek is van olyan termék, ami nem vált be, nem szeretitek, akkor mindenképp írjátok meg nekem!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr9113469709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása