Sellőlány

Sellőlány

Nyx vs. Essence filces tus - TESZT

Olcsóbb vagy drágább, melyik a jobb?

2018. május 29. - adri.mermaid

3d9f1a7c-50b1-45b1-9ac5-bf61bb25166a.JPG

Aki ismer vagy követ instán az pontosan tudja, látja, hogy szinte mindig viselek tusvonalat a szemhéjamon, ennek több oka is van, de lényegében imádom és ritkán készítek nélküle sminket. Egy ideje már a Nyx termékeit használom, de a múltkor úgy alakult, hogy megláttam a drogériában az Essencenek ezt az extra tartós, intenzív színű filces terméket, és mivel csak 1.000 Ft volt, nekem pedig nagyon kellett akkor egy tus, ezért megvettem.

786e5d3a-3099-43e7-9687-6970889227ec.JPGf34d7f76-798a-4c3c-981e-8dc10d4331d3.JPG

Nyx Epic Ink Liner Black

  • Vékony és vastag vonalakat egyaránt könnyű vele húzni
  • Jól pigmentált
  • Extra tartós
  • Reggeli rohanásban is könnyen alkalmazható

Kezdőknek is nyugodt szívvel tudom ajánlani, rengeteg tust (folyékonyat-filceset) próbáltam már, ez eddig nekem a legegyszerűbben használható, kézre esik, mély fekete színe van, könnyen lehet korrigálni, mert nem szárad meg azonnal, viszont még sem kenődik el. Nem tudom miből készült a formulája, de tényleg professzionális.

Ára: ~3.500 Ft

A két kép között 4 óra telt el, nem használtam se alapozót, se primert, se szemhéjpúdert vagy fixálót.

e126eedf-c527-4d78-9ec1-3a6bd43eb360.JPG

img_3795_facetune_05-05-2018-10-10-29.JPG

Essence eyeliner pen

  • Nehéz használni
  • Nem elég pigmentált - nem fekete, hanem inkább szürke
  • Szemhéjpúderre szinte egyáltalán nem tudtam felfesteni
  • Nem tartós

Sajnos semmi jót sem tudok róla írni, leszámítva, hogy szép a csomagolása és olcsó volt. Adtam neki egy hetet tesztelésre, de a fentebb leírtak miatt senkinek sem ajánlanám. Még nem tudom mit kezdjek vele, mert soha többet nem fogom használni, viszont csak úgy kidobni sem szeretném. 

Ára: 1.000 Ft

A két kép között 4 óra telt el, nem használtam se alapozót, se primert, se szemhéjpúdert vagy fixálót.

8e536d4d-cdd8-42c6-88be-0ea93ca6f11b.JPG50ad88b3-4b95-4dc0-9968-f882dfc87221.JPG

Sok olcsó árkategóriás terméket szeretek, amikből tényleg nem kell feltétlenül drágát venni. Ilyen akár egy pirosító, highlighter, különféle ceruzák, akár rúzsok és még sorolhatnám. Viszont van például az alapozó, vagy akár a tus, aminél már el lehet gondolkozni, hogy mi éri meg jobban. Jelen esetben én mindenképp a drágább tust teszem be a kosaramba, mert primerrel, szemhéjpúderrel tényleg fent marad 10 órán át és talán ez még pont a megfizethető árkategória.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr9213893294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása