Sellőlány

Sellőlány

10 dolog, amit nem vásárolok

Minimalizmus kezdőknek

2018. november 04. - adri.mermaid

22c2c53e-f7d9-4cd8-81c6-746376514e0d.jpeg

Teljesen lekötnek az olyan videók, bejegyzések, amik arról szólnak, hogy mások milyen dolgokra nem költenek, mindig kíváncsian figyelem ezeket, hátha találok valami praktikusat, amivel többet tudnék spórolni. Viszont ezek a listák sokszor megmosolyogtatóak, hiszen egy külföldi blogger általában olyan extra dolgokról mond le, amit mi egy átlagos fizetéssel amúgy sem engedhetünk meg magunknak. Ezért most összeírtam a saját, teljesen szubjektív listámat, hátha megihlet titeket is!

1. Fodrász, kozmetikus, körmös

Mindet magam intézem itthon, és azt kell, hogy mondjam, elég ügyesen.

2. Extra ruhák

Viszonylag nagy ruhatárral rendelkezem, legalábbis mindenből bőven több darabom van, így most már tényleg csak akkor vásárolok valamit, ha SOS szükségem van rá.

3. Készétel vagy junk food

Hétköznap szinte mindig főzök magamra, ez sokkal olcsóbb és egészségesebb.

4. Édességek, snackek

Több gyümölcsöt, és magvakat eszek, kb heti egy-egy darab édességet szoktam vásárolni meg néha sütiket vagy cukormentes kekszeket.

5. Hús

Nem vagyok vega, de húst mostanában csak étteremben szoktam enni.

6. TV előfizetés

Helyette Netflix, és Spotify, de talán ezek még mindig olcsóbbak.

7. BKV bérlet vagy autó

Sétálok vagy marad a tömegközlekedés.

8. Lakásdekoráció

Rájöttem, hogy egy dekoratív befőttesüveg ugyanolyan szép, de egy élő virággal vagy bármilyen természetes anyaggal jobban fel tudjuk dobni a lakásunkat. Én például, ha tengerparton járok mindig hozok haza kagylókat, de akár az egyik sálunk, plédünk szintén alkalmas dekorálásra, szeretem ezeket a többfunkciós tárgyakat.

9. Sport

Eddig mindig otthon tornáztam és ez teljesen elég volt számomra, így sosem költöttem bérletekre vagy fancy sportruhákra. A saját igényeimet illetve testalkatomat figyelembe véve ez egy teljesen működőképes és olcsó alternatíva számomra.

10. Cigaretta

Ezt igazából soha, semmilyen körülmények között, nemcsak egészségtelennek tartom, de óriási pénzkidobásnak is.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr1414338003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása