Sellőlány

Sellőlány

Esti rituálék

Tanulj meg kikapcsolni!

2018. május 01. - adri.mermaid

ddde0053-94f6-49cd-9bab-fafeaba794de.JPG

Lehet nem vagyok egyedül azzal a problémával, hogy egyszerűen nem tudok elszakadni a munkától, a feszültségtől, vagy igazából bármilyen dologtól, ami kicsit is foglalkoztat. Állandóan tervezgetek, gondolkozok, fejben kész párbeszédeket folytatok, problémákat oldok meg, de ezek egyaránt lehetnek örömteli dolgok, nem kell feltétlenül negatívnak lenniük. Mivel nemcsak ébren, hanem éjszaka is folytatom a pörgést - állandóan álmodom - így nagy szükségem van az olyan pillanatokra, amikor tényleg visszalépek és csak magammal, a pihenéssel foglalkozom. Ha épp nem tudunk elmenni nyaralni vagy a szeretteinkkel lenni, akkor bizony otthon kell egy kis időt szentelnünk a relaxálásra.

Nekem erre több bevált módszerem is van. Egyrészt egy finom vacsora, egy izgalmas film, vagy egy jó manikűrözés, akár a kettő együtt teljesen meg tud nyugtani, de ami igazán kikapcsol, az a kádfürdőzés.

576c6390-1a30-4e42-a111-bec22a530a84.JPG

Nagyon szeretek a fürdőszobában lenni, szépítkezni, a kádban pihenni, ezért mindig tartok otthon habfürdőt, de az utóbbi időben a fürdőbombákra, különféle testradírokra, arcmaszkokra és fürdősókra is rászoktam és egy-egy nehezebb nap után nagy segítségemre tudnak lenni.

Nem rég kaptam pár Kneipp fürdő terméket, összesen háromfélét volt szerencsém kipróbálni. Korábban sosem vásároltam ettől a márkától, pedig a DM-ben megtalálható és többféle illatban, többféle problémára nyújtanak megoldást a termékei. Ezek a fürdőkristályok például természetes tisztaságú termálsót tartalmaznak, ami mentes mindenféle kémiai adalékoktól, úgyhogy már csak ezért is érdemes őket kipróbálni. 

5942efa2-b637-4eab-a819-74760c36a6ee.JPGNekem a tasakosak közül egyértelműen a Chia fürdőkristály volt a kedvencem, mert sokkal édesebb és intezívebb volt az illata, még másnap reggel is éreztem a fürdőszobában, aminek nagyon örültem. A benne található chia, yoyoba és ligetszépeolaj pedig gondoskodnak a jól hidratált, puha bőrről. A másikban avokádó olaj található, ennél kevésbé tapasztaltam azt az intenzív illatot, de mindkettőről elmondható, hogy gazdag és hosszan tartó hidratálást biztosítanak. Ami még pozitívum bennük, hogy a kádat nem fogták be és nem is lett utána olajos a felülete - más termékkel már jártam így, hogy fürdés után alaposan ki kellet öblíteni, tisztítani, hogy ne csússzak el benne zuhanyzáskor.

4bfcd0c9-bcdf-41ca-ac60-22d8cd8f9af4.JPG

A másik, amit kipróbáltam ez a tégelyes, Lendület fürdőgyöngy volt, ami két alkalomra elég az ábra alapján, de szerintem akár háromra is el lehet használni, attól függ, hogy kinek mekkora a kádja, vagy mennyi vizet enged bele. A relaxálásban a citrom, a yuzu (japán citrom) és a vizimenta segítenek, tényleg nagyon kellemes az illata és kellően intenzív is. A benne található természetes olajoknak köszönhetően nagyon selymes lett utána a bőröm és sokkal kipihentebbnek éreztem magam tőle. Ami még nagyon tetszett benne az a színe, olyan szép türkizes lett általa a víz, hogy nem is nagyon akartam kijönni a kádból.

Összességében tényleg meg voltam elégedve mindegyik termékkel, azóta valamelyiket már újra is vásároltam, biztos, hogy mindig lesz itthon legalább egy fürdősó is a fárasztó estékre, mert nekem egy könyvvel, zenével nem is kell ennél jobb feltöltődés. 

2ddaeae7-6776-4fb5-9d08-82b76a513f0e.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr2713868238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása