Sellőlány

Sellőlány

Hogyan regenerálom a hajam ősszel?

2017. szeptember 27. - adri.mermaid

img_7245.JPGNem tudom Ti, hogy vagytok vele, de ősszel sokkal több törődést igényel a hajam, mint bármelyik másik évszakban. Folyamatosan hullik, száraz és egyszerre gubancos is. Biztos nem kedvez neki, hogy szőkítve van, és az erős nyári UV sugárzás sem volt rá jó hatással, a tengervizet pedig már nem is említem. Az biztos, hogy ősszel mindennapos kényeztetésre, regenerálásra vágyik, amit igyekszem meg is adni neki, mert semmiképp sem szeretnék búcsút venni tőle.

HASK Argan oil Moroccoimg_7242.JPG

Heti kétszer szoktam hajat mosni, és közvetlenül vizes hajra viszem fel, hajszárítás előtt ezt az argánolajas terméket, amit utána már nem kell leöblíteni. Egyrészt könnyebb általa kifésülni a vizes hajamat, emellett táplálja és fényesebb is lesz tőle. Erről a termékről nem tudok rosszat mondani, nekem nagyon bevált, ha Nektek is hosszú, száraz a hajatok, akkor ez meg tudja azt menteni! Nem tudom milyen üzletekben árulják, de a Müllerben biztosan be tudjátok szerezni, nekem ez a 18 ml-s kiszerelés vagy fél évig elég volt.

img_7241.JPG

Manna szőlőmagolaj

Amióta festem a hajam sajnos egy termék nekem sosem elég, mert egy-két nap alatt teljesen kiszárad a vége. Szeretem a természetes anyagokat, mert szerintem hatásosabbak és legalább tudom miből készültek, így jelenleg a nagy kedvencem a Manna szőlőmagolaja, amit csak a hajvégeimbe szoktam belemasszírozni. Szuperül bevált, másra nem is használom, egyedül csak arra kell figyelnem, hogy ne vigyek fel túl sokat belőle, mert könnyen zsírossá válhat a végeredmény. Azonnal beszívódik és utána egy-két napig nagyon puha és könnyen kezelhető lesz a hajam.

Vitaminok

A megfelelő termékeken kívül a táplálkozásra kell a leginkább odafigyelnünk, ha egészséges ételeket viszünk be a szervezetünkbe, azt a hajunk is meghálálja. Próbálok elegendő gyümölcsöt, vizet fogyasztani, mellőzzöm a cukrot és a túl sok szénhidrátot, de nem érzem úgy, hogy ez elegendő lenne így ősszel, ezért döntöttem egy hajvitamin mellett. Jelenleg a DM sajátmárkás kapszuláit szedem, 30 db-ot tartalmaz egy doboz, és naponta csak egyet kell belőle bevenni. Mivel ez 1.000 Ft-ba került, így ár-értékarányban teljesen korrektnek tartom. A benne található hatóanyagok leginkább egy multivitaminhoz hasonlítanak. Korábban használtam már a Revalid hajkapszuláit kúra szerűen, ami elég drága volt, de sajnos nem éreztem akkora változást magamon, hogy idén újra beruházzak rá. Amúgy sem csodát várok ezektől a vitaminoktól, de egy kis belső támogatásnak teljesen jó, plusz még az immunrendszerünket is erősíti!:)

Mentés

Mentés

Mentés

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr10012895894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása