Sellőlány

Sellőlány

Trend It Up ultra matte lipstick

2018. január 08. - adri.mermaid

Amikor megjelentek ezek a rúzsok a DM polcain rögtön felkeltették a figyelmemet, hiszen matt fekete a csomagolásuk, szerintem nagyon elegánsak és szép színekben kaphatóak. Először magát a rúzst vásároltam meg és csak később a szájkontúrt, ezt mindenképp jó ötletnek tartom, hogy pontos színkóddal vannak ellátva, így tényleg tökéletes ceruzát tudunk a rúzsok mellé választani.

53a71408-2345-4519-aaa8-63a680ff7e5a.JPG

Trend It Up Ultra Matte Lipstick 472

Textúra: Közepesen krémesnek mondanám mindkettőt, de szépen és könnyen lehet velük dolgozni. A nevével ellentétben nem szárad teljesen mattra, kicsit bársonyos marad a végeredmény, de tényleg csak egy leheletnyit. Talán ez annak köszönhető, hogy nem teljesen egységes a fedése, itt-ott világosabb marad az árnyalat, emiatt fényesnek tűnik.

Pigmentáltság: Nem rossz, de nem is tökéletes. Nincsen olyan mély színe, mint azt elsőre gondolnánk, a fedése kicsit foltos, olyan mintha apró pigment pöttyöket szórna itt-ott szét a szánkon, de rétegezésnél ezeket el lehet tüntetni. Azért szembetűnő, hogy lehetne egységesen sötét, telt színű a finishe, de valahogy ez még sem olyan zavaró. Összességében egy nagyon természetes végeredményt lehet vele elérni.

96e84e4e-8628-4b88-a18b-ee8f17d90cee.JPG

Kontúrozás: Magával a rúzzsal én nem tudok precíz vonalakat húzni, leginkább semmilyet sem, ezért vettem meg hozzá a ceruzát, szerencsére azzal már könnyű dolgozni. Mivel tekerős, így kellően vékony a feje, és nagyon egyszerűen meg lehet vele rajzolni a szánk körvonalát. Viszont túlrajzolni nekem nem igazán sikerült azt, mert átlátszik alatta, hogy hol ér véget a számnak a vonala, így ha azon túlfutottam, akkor eléggé természetellenes lett az eredmény.

Tartósság: A kezemen próbáltam érzékeltetni, hogy milyen is ez a rúzs, a két kép között 20 perc telt el, és egyetlen száraz papír zsebkendőre volt csak szükségem, hogy ennyire elkenjem a színt. Jól látszik, hogy a rúzs rétegezhető, és meg is fogja a bőrünket, szánkat, de a többi réteget nagyon könnyen le lehet mosni. Ez nyilván negatívum, mert nem tud teljesen megszáradni, így napközben könnyen elkenhetjük, ha nem vigyázunk rá. Ami viszont pozitívum, hogy ennek ellenére is ad egy kellemes alapszínt a szánknak, így nem probléma, ha hamar lekopik a mély tónus, mert attól még a napvégén is szép marad az ajkunk. Ez pedig nagy előny, nem szeretem azokat a termékeket, amelyek teljesen le tudnak kopni, mert olyan macerás újra felépíteni a rúzst napközben, főleg, ha a kontúr mondjuk megmarad. Vannak termékek, amik a sok javítgatás, építgetés miatt csomósak, vagy extra szárazak lesznek estére, szerencsére ennél nem áll fenn ez a probléma.

img_9372.JPG

img_9392.JPG

Számomra ez egy tipikus téli árnyalat, ami jól illik a világos bőrömhöz, úgyhogy cseppet sem bántam meg, hogy megvásároltam. A Trend It Up márkával eddig is meg voltam elégedve, mert ár-érték arányban érdekes és stílusos smink termékeket kínál. Nekem ez már csak azért is öröm, mert sok extrémebb árnyalat megtalálható a polcaikon, így bátran kísérletezhetek velük, és nem kell rögtön drágább márkáktól vásárolnom. Lehet, hogy könnyű letörölni ezt a rúzst, de igazából simán kibír egy teljes napot kevés javítgatással, hogy ha vigyázok rá, ennél több pedig nekem nem is kell.

Ti esetleg próbáltátok már a Trend It Up rúzsait?:)

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr8613556223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása