Sellőlány

Sellőlány

Bourjois Rouge Edition Souffle de Velvet

2017. október 28. - adri.mermaid

img_8334.JPG

Souffle de Velvet- 05 Fuchsiamallow

Ez volt az első folyékony illetve matt rúzsom, de ahogy a nevében is benne van, ennek kicsit fényes a finishe, tehát nem teljesen mattra szárad. Már első használatkor sem voltam vele határtalanul megelégedve, pedig akkor még nem is tudtam, hogy milyen valójában egy igazán jó rúzs.

Textúra: Furcsa. Egyrészt nagyon könnyed, és lágy, másrészt pont emiatt nehéz eldolgozni, mert olyan, mintha maszatolnék vele. Igaz, ez egy világosabb árnyalat, lehet ez az oka, de én azért ennél többet várnék el. Ráadásul az illata sem kellemes, kicsit édeskés, de számomra kellemetlen. Még szerencse, hogy nem sokáig érezni.

Pigmentáltság: Ahogy írtam légies, nehéz eldolgozni, sajnos nem eléggé pigmentált. Amikor próbálom eloszlatni a terméket, folyamatosan leszedem a festéket az egyes helyekről, aztán oda ismét kell kennem, és igazából sosem lett olyan a végeredmény, amilyennek szerettem volna. Elég festéket vesz fel az applikátor, de nem igazán építhető a rúzs. Nyilván azért vettem meg ezt a világos, pirosas árnyalatot, mert szerettem volna egy természetes színt, ami kevés sminkkel is jól mutat, de amióta kipróbáltam más márkáktól szintén világosabb, nude árnyalatokat, azóta azt kell gondolnom, hogy ez a rúzs, ebben az árnyalatban nem igazán professzionális. Mind emellett minimum 3.000 Ft-ba került.

img_8333.JPG

Kontúrozás: Ezzel lehetetlen. Mivel túl könnyed az állaga és alig pigmentált, így hiába próbálom vele megrajzolni a szám körvonalát, sehogy sem sikerül. Nem tudja teljesen elfedni a bőröm színét, úgyhogy elég rosszul tud kinézni, ha kontúrozni próbálok vele. Ha kicsit is nagyobbra, vagy csak szimmetrikusra akarom rajzolni az ajkaim, akkor olyan, mintha kimentem volna a vonalból és elkentem volna a rúzst a szám szélénél. Nem szép sajnos.:(

Tartósság: Ez benne a legszomorúbb, hogy nem tartós, nekem teljesen eltűnik a nap végére, sőt, igazából egy étkezést már nem bír ki és mivel nem egy olcsó rúzs, így ez különösen bosszantó.

Ahogy írtam, azért választottam ezt az árnyalatot, mert egy olyan rúzst kerestem, amit akár "no make up" napokon viselhetek, hogy ne tűnjek túl sápadtnak, plussz a reggeli rohanásban néha tényleg csak ennyire van időm. Maga a rúzs szerintem túl hypolt, legalábbis engem megvettek a reklámokkal, a szép csomagolással, a Bourjois életérzéssel, de nem azt kaptam, amire számítottam. Igaz, tényleg olyan könnyed ez a rúzs, hogy csak felkenem egy-két rétegben egy BB krém mellé mondjuk és készen is vagyok, de mindemellett hamar lekopik, nem egységes a fedése, engem leginkább egy színezett ajakápolóra emlékeztet. Nem használtam túl sokáig, mert megvettem egy Nyx nude árnyalatú rúzst, ami teljesen hozta az elvárásaimat, és utána vásároltam be a Lovely matt rúzsaiból, amik fele ennyibe kerülnek, mint ez, és tényleg tartósak, szépek és természetes hatást lehet velük elérni. Úgyhogy szerintem ezt a rúzst már nem is fogom elhasználni, hiszen olyan rossz, hogy pár óránként újra fel kell kenni, de mégsem szép a finishe, nem tetszik, nem szeretem. Szerintem a képen is látszik, hogy mennyire egyenetlen, pedig ez minimum két-három réteg. Szomorú.:(

img_8457.JPG

img_8332.JPG

Mentés

Mentés

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr9913016986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása