Sellőlány

Sellőlány

The Body Shop limitált kiadás - Vanilla Pumpkin

2017. október 01. - adri.mermaid

Sosem voltam az a típus, aki limitáltimg_7369.JPG kiadásokat gyűjt kozmetikumokból, vagy rohanna az üzletbe egy-egy különleges darabért, de úgy látszik nekem is megvan a gyenge pontom és ez a sütőtök, a halloween, amivel nekem bármit el lehet adni - sajnálom, rossz vagyok - úgyhogy igen, szaladtam az üzletbe és végül a testápolót, a testvajat és a kézkrémet vásároltam meg a The Body Shop limitált kiadásából.

Mindhárom terméknek ugyanolyan az illata - engem valamire annyira img_7367.JPGemlékeztet, de nem tudok rájönni mire. Édeskés a vanília miatt, de van bennük többek között shea- illetve kakaóvaj, és mandulaolaj.

A Body Shopos testvajak közül már többet is próbáltam, de nekem nem mindegyik vált be annyira (például a málnás). Gondolom ez bőrtípus függő, de szerencsére ez a sütőtökös tökéletesen és hosszantartóan hidratál, kézkrémnek is tudom használni, tényleg szuper!:) 

A tusfürdőiket nem ismertem eddig, úgyhogy engem meglepett mennyire krémes (most egy Baleásat használok), és jól habzik, pedig szappanmentes. Ez tényleg egy jó vétel volt, imádok vele fürdeni, egy fárasztó nap után teljesen ellazít. Ráadásul, ha ezt használom este és utána a testvajat, akkor még másnap reggel is érzem az illatukat a bőrömön. Emiatt vásárlás előtt érdemes jól megszaglászni a termékeket, mert elég intenzívek.img_7366.JPG

A kézkrémet majd a munkahelyemen fogom használni, szerencsére gazdagon hidratál és gyorsan beszívódik, ezt is csak ajánlani tudom így ősszel. Legalábbis nekem könnyen kisebesedik a kezem a hideg szél miatt, de remélem ez hosszú távon is ápolni fogja. A legtöbbször az a bajom a kézkrémekkel, hogy pár hét használat után mintha "tönkre mennének" és nem hidratálnak töbimg_7372.JPGbé.

Nem szeretem a felhalmozást, tényleg törekszem egy élhető minimalizmusra, de logikusan végig gondolva szerencsére most sem vásároltam felesleges dolgokat, volt, amire tényleg azonnal szükségem volt, mert kifogytam belőle. Emellett annyira tetszenek ezek a termékek, egyszerűen imádom ezt az illatot, amit kikevertek ennek a sütőtökös kiadásnak, hogy most éjjel-nappal ezeket használom.:)

Tusfürdő: 1.890 Ft

Testvaj: 5.290 Ft

Kézkrém: 1.690 Ft

 

Mentés

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr612915977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása