Sellőlány

Sellőlány

Olcsó és hatékony sminklemosók

Mit rejtenek a drogériák polcai?

2018. február 26. - adri.mermaid

aecd82f0-8a00-4ff9-97a7-44521ed21a1f_1.JPG

Talán az első számú ellenérve a legtöbb embernek az állatkísérletmentes termékekre, hogy megfizethetetlenek és nem elérhetőek bárki számára. Mindezt, hogy megcáfoljam összeszedtem a jelenleg általam használt sminklemosókat, amiknek az ára mind 1.000 Ft alatt van és szinte bármelyik DM-ben vagy Rossmannban beszerezhetőek.

 

0dcf7cce-3019-45f9-9898-dc7cf37a2eec.JPG

Balea Micellás víz

Az utóbbi hónapokban a DM saját márkás termékét használtam, és többé-kevésbé meg voltam vele elégedve. Nem irritálta a bőrömet, nem okozott pattanásokat, viszonylag sokáig elég volt és mindemellett olcsó. Nem emlékszem a pontos árára, de biztosan nem került többe 1.000 Ft-nál, hiszen pont ezért választottam. Ez volt az első cruelty-free sminkeltávolítóm, úgyhogy semmiképp sem akartam drága termékkel kísérletezni. Egyetlen problémám volt csak vele, hogy a tartósabb alapozót nehezen tudta leszedni, több vattakorongot is el kellett használnom, hogy teljesen tiszta legyen a bőröm. Igaz, ha használunk arclemosókat, akkor ez már nem is akkora probléma, hiszen végső lépésként a tonik minden maradék sminket eltávolított.

 

32def331-2930-487b-8d51-c8f51aac3022.JPG

Essence kétbázisú szemsmink eltávolító

Nagyon megörültem ennek a terméknek, mikor megtaláltam valamelyik drogériában, mert korábban egy hozzá hasonló kétbázisú lemosót használtam. Jobban szeretem a szememről a sminket ilyen olajos lemosóval eltávolítani, mert gyorsabban és kíméletesebben elbánik a vízálló sminkkel, emellett a tartós rúzsokat is könnyűszerrel leszedi. Úgyhogy az öröm nagy volt, főleg, hogy ennek sem volt borsos az ára, viszont annál szomorúbb voltam, mikor első használatnál rá kellett jönnöm, hogy irritálja a szememet. Azóta már sikerült kitapasztalnom, hogy mekkora mennyiséget érdemes belőle egy alkalommal a vattakorongra csepegtetni, így egy egész jó lemosónak mondanám, mindent leszed, és előreláthatólag hónapokig elég lesz.

 

7c02aa46-fd13-444e-99de-cf2f616f395a.JPG

Isana sminklemosó kendők

Már régóta ki szerettem volna próbálni az ilyen típusú sminkeltávolítókat, így rögtön kettőt is vásároltam. Mindegyikben 25 db kendő található, úgy számolgattam, hogy egy adag majd egy hónapra elegendő lehet, ha alkalmanként csak egyet kell elhasználnom. Az áruk 4-500 Ft körül volt, ezt elég jó ajánlatnak tartottam. A tapasztalatom mindkettővel hasonló, nem rosszak, végső soron tényleg egy kendő elég nekem az alapozó leszedéséhez, míg a szemsmink eltávolítását az Essence lemosójával végzem. A nehezebb fedésű alapozóval ezeknek is küzdeniük kell, és a vízálló, szuper tartós termékeket sem hozzák le, csak sok-sok dörzsölés után, amit annyira nem preferálok, de mindezektől eltekintve szuperek. Jó az illatuk, alkohol- és parabénmentesek, nem irritálják a bőrömet, nem okoznak pattanást, pirosságot vagy szárazságot. A zöld színű külön frissíti is a bőrt, talán tényleg puhább érzetet hagy maga után, mint a másik. Nincsen ugye tapasztalom más márkákkal, de szerintem nincsenek annyira átitatva a kendők, biztos lehet ezeknél jobbat is kapni a piacon, de valószínűleg drágábban. Nem mondom, hogy nem fogok mással kísérletezni, ha ezek elfogytak, de amúgy is szeretnék minél több CF terméket kipróbálni, hogy megtaláljam a legjobbakat ár-érték arányban és ezáltal Nektek is segíthessek. Szerintem elég jó állatkísérletmentes termékeket lehet ma már beszerezni és itt is bebizonyosodik, hogy ami olcsó, ugyanúgy lehet jó és legalább egy állatnak sem kellett ezek miatt szenvednie.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr6413697170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása