Sellőlány

Sellőlány

A Trend It Up új matt alapozója - TESZT

Azt hiszem, kincset találtam

2018. április 10. - adri.mermaid

f0f175f1-4410-4903-bb27-2b8e8eb51f0c.JPG

Volt szerencsém tesztelni a DM saját márkájának, a Trend It Up-nak az új matt alapozóját, ami majd májustól lesz kapható az üzletekben. Nem egyszerű a kapcsolatom az arcra való termékekkel, mert túl sok kritériumnak kell megfelelniük, úgyhogy lássuk, neki ez, hogy sikerült!

Pozitívumok:

  • Matt finish
  • Tartós
  • Szép árnyalat

Negatívumok:

  • Gyorsan szárad
  • Közepes fedés

Nekem a 005-ös árnyalatban van meg, először azt hittem sötét lesz, de tökéletes a világos bőrömhöz, nem sápaszt és nem is sötétít rajta. Egy hetes tesztelés után, azt tudom írni, hogy csodálatos! Aki követi a blogom, az pontosan tudja, hogy mivel eléggé zsíros a bőröm, így még a jobb alapozók is átfényesednek, rosszabb esetben elfolynak az arcomon. Ez pedig az egyik legtartósabb termékem, bár arra azért kíváncsi vagyok nyáron hogyan fog majd teljesíteni. Felvitelnél gyorsan szárad, én egy szivaccsal szoktam eloszlatni az arcomon apró részletekben, mert tényleg hamar megszilárdul. A fedése közepes, és építhető, viszont a makacsabb pattanásokat nem tudtam vele száz százalékosan elfedni, ahhoz mindenképp kellett egy magas fedésű korrektor.

06b51a94-a2a9-40ed-8cbd-f1c531ce2aca.JPG

Tényleg mattra szárad, tehát ha ezt valaki nem szereti annak nem ajánlanám, de én imádom, szerintem nagyon természetes a finishe.

Ahogy már említettem, a tartósságára sincsen panaszom, nekem fent marad egész nap, nyilván használok primert, púdert és fixáló sprayt, de így simán kibírja a 10 órát. Persze, este már nem annyira szép, mint mikor reggel felviszem, de nem kopik teljesen le, kicsit elmozdul, itt-ott megül a ráncokban, de ezt könnyen lehet púderrel korrigálni.

Amiért még egy nagy plusz pont jár neki, az a színe. Végre egy olyan drogériás, cruelty-free alapozó, amiből a világos árnyalat nem túl sárgás, hanem picit hidegebb tónusú, ami jól passzol a pirosas bőrömhöz.

Az a néhány negatívum, vagy inkább gyengesége sem igazán nevezhető rossz tulajdonságnak, nem olyanok, amin ne lehetne javítani. Ez egy 30 ml-s kiszerelés, szerintem pár hónapig biztos elég lesz, így majd nyáron is tudom tesztelni és, ha elfogyott, akkor majd újra írok róla!

51ef9b14-87e8-4bb7-a517-85622ffe665f.JPG

79432569-1808-4afa-a5aa-aee2d93f3b00.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr8113800686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása