Sellőlány

Sellőlány

Nyx Earth Paletta

2017. december 02. - adri.mermaid

img_8902.JPG

Ezt egy viszonylag rövid, amolyan first impression bejegyzésnek szántam és inkább a képek beszéljenek helyettem, mivel én teljesen meg vagyok elégedve a termékkel így ezt nem tudom tovább fokozni. Mikor megláttam, hogy a Nyx kijött a limitált In your element kollekciójával rögtön megtetszettek és mivel amúgy is akartam venni egy jó palettát, így gondoltam megnézem az üzletben is, hogy milyenek élőben. Nemcsak azért szeretem a Nyx termékeket, mert ár-érték arányban egy nagyon jó, cruelty free márka, hanem mert van itthon több csodaszép boltjuk is, ahol imádok nézelődni, tesztereket próbálgatni és az ott dolgozók is nagyon segítőkészek.

img_8905.JPG

Az üzletben rögtön kipróbáltam a színeket, meglepődtem, hogy mennyire pigmentáltak, mert az én itthoni palettáim sajnos nem azok. Úgyhogy tudtam, hogy ez nekem kell, és végül az Earth jött velem haza, számomra nagyon intenzív és merész árnyalatok vannak benne, amiket külön-külön nem vásároltam volna meg. Az ára 10.000 Ft volt, amikor ott jártam ebből lejött 10 százalék, úgyhogy tényleg örültem.

img_8908.JPG

Maga a paletta elég masszív, van benne egy hatalmas tükör és 12 fantasztikus matt illetve csillámos árnyalat. A színek könnyen satírozhatóak, jól összedolgozhatóak, mindemellett szuper tartósak is. Eleinte primer nélkül használtam őket, mert pont akkor fogyott el, de a legtöbb szín így is, egész nap fent maradt a szemhéjamon. Tényleg csodálatos ez a termék, imádok vele dolgozni, és mindenkinek csak ajánlani tudom, mert egyaránt lehet vele természetes és extrém sminkeket is készíteni. Hatféle árnyalatú paletta található a kollekcióban (tűz, víz, szél, föld, levegő, fém) így mindenki könnyen megtalálhatja a bőrszínének, stílusának a legmegfelelőbbet.

img_8910.JPG

img_9158.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr4413311607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása