Sellőlány

Sellőlány

3 termék, amiket újravásárolok- 1. rész

A hétköznapi rutinom állandó szereplői

2018. március 22. - adri.mermaid

e564270e-4b7a-4cc8-81c6-a527e38774ce.JPGSokszor írok újdonságokról, vagy olyan termékekről, amelyek elfogytak, esetleg nem váltak be, de kevés szó esik azokról, amiket rendszeresen újravásárolok, így arra gondoltam, hogy indítok egy sorozatot, amelyben bizonyos időközönként beszámolok néhány olyan kozmetikumról, amik állandó helyet kaptak a fürdőszobámban.

6fb89509-33f5-449a-9505-03c1346197fb.JPG

Balea tusfürdők

Az utóbbi pár évben csak szappanokat használtam, de rájöttem, hogy legyen szó bármelyik márkáról, vagy manufaktúráról, minden esetben jobban szárítják a bőrömet, mint a tusfürdők, így nem rég visszatértem rájuk. A Balea termékeit azért szeretem, mert pár száz forintért beszerezhetőek, kellemes illatban kaphatóak és folyamatosan változik a kínálatuk. Sokszor készítenek limitált kiadásokat, és mindemellett kíméletesek a bőrömhöz, nem szárítják azt, tehát ez is egy nagyon jó alternatíva arra, ha olcsó, állatkísérletmentes terméket keresünk.

Ár: kb 4-500 Ft

d6ed4c6a-9737-46bd-9a9e-db0f99ce3ff4.JPGThe Body Shop Himalájai tisztító agyagos arcmaszk

Annyira bevált nekem ez az arcmaszk, hogy nem igazán akarom másikra lecserélni. A zsírosodásra hajlamos bőrömet remekül kezelésbe veszi, visszaszorítja a pattanások és mitesszerek kialakulását, ehhez pedig heti háromszor használom és minden esetben 10 percig hagyom hatni az arcomon mielőtt lemosom. A benne található zöld tealevelek, pedig radíroznak, és ugyebár elhalt hámsejtekből sem szenvedek hiányt. Annyi tippem lenne hozzá, hogy korábban az ujjaim segítségével vittem fel a terméket az arcomra, így viszont jóval hamarabb elfogyott. Az újravásárlásnál már okosabb voltam, és egy régi alapozó ecsetet használok, ez nemcsak higiénikusabb, hanem rengeteg anyagot megspórolok vele, és már most látom, hogy sokkal tovább ki fog tartani.

Ár: 8.590 Ft

Nyx mattító smink fixáló spray1ff68011-5bcf-4555-bf1b-f0db1d030a1f.JPG

Be kell vallanom, hogy eddig semmilyen más fixálót nem használtam, ez volt nekem az első, és azóta újravásároltam már. Nem mondom, hogy tökéletes, biztos vagyok benne, hogy ennél jobbak is lehetnek a piacon, bár a sminktermékekkel kicsit nehéz, mert sok CF márkát itthon nem forgalmaznak, így ha nem rendelek időben, vagy épp nincs akkora keretem, hogy lebonyolítsak egyet, szóval nagyon előre kell tervezni. A nevével ellentétben annyira nem mattítja az arcom, mert például egy csillogóbb alapozó ugyanúgy fényes marad, viszont minden alapozóm tartósabb általa. Úgyhogy igazából ez győzött meg, mert tényleg hozzáad valamit a napi sminkemhez, nélküle már el sem tudom képzelni a reggeli rutinom. Persze, nekem pár óra alatt átcsillog a T vonalam, ha van rajtam smink, ha nincs, ilyen a bőrtípusom, de szerencsére ezzel a termékkel kicsit ki lehet tolni ezt a néhány órát.

Ára: kb 3.900 Ft

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr2213747856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása