Sellőlány

Sellőlány

Estée Lauder mini szemhéjpaletta

2017. október 22. - adri.mermaid

img_8088.JPG

Volt egy szuper akció az Estée Laudernél még szeptemberben, mely szerint, ha 12.500 Ft felett vásároltál náluk akkor kaptál ajándékba egy neszeszert, amelyben egy arclemosó, egy mini szempillaspirál, egy fekete szemceruza és ez a paletta volt. Mivel októberben terveztem megvenni amúgy is az ikonikus Double wear alapozójukat, ami pont ennyibe kerül, így előrehoztam annak megvételét és megszereztem az ajándék neszeszert.

img_8092.JPG

img_8094.JPG

Annyit röviden a többi termékről, hogy az alapozó tényleg fantasztikus, de a szemceruza és az arclemosó is teljesen használható. A spirál az nem igazán nekem való, túl természetes pillákat csinál, én pedig a látványosabbakat jobban szeretem. Viszont ez a paletta. Első ránézésre imádtam ezeket a finom árnyalatokat, a barna az apró csillámokkal lett a kedvencem. Aztán kipróbáltam a színeket, és azt hittem sírva fakadok. Kicsit olyan, mintha már most be lennének száradva a színek, nagyon kemények és semennyire sem pigmentáltak. Annyira olcsó hatású ez a paletta, és nemcsak a gagyi műanyag csomagolása miatt. Persze értem én, hogy ez csak egy mini kiadás, amit ráadásul ingyen kaptam, de könyörgök, ez egy Estée Lauder! És borzalmasan rossz. Merem feltételezni, hogy az igazi palettái ennél sokkal jobbak, ennek ellenére már csak azért sem vásárolnám meg egyiket sem.

img_8097.JPG

Igazából kicsit úgy érzem, hogy direkt silányabb minőségű terméket adtak ajándékba. Ilyet már más márkáknál is tapasztaltam és nem értem, hogy miért kell ilyet csinálni. Sosem tudnék elköteleződni egy olyan márka mellett, aki ennyire semmibe veszi a vásárlóit. Természetesen, ha az összes EL paletta ennyire alul pigmentált, akkor én kérek elnézést.

Túl sok mindenen amúgy nem kell gondolkoznom, mivel ők is tesztelnek állatokon, így biztos nem fogok több terméket vásárolni tőlük, amíg ez nem változik meg, pedig a double wear alapozó tényleg annyira jó, mint mondják, és csodaszép színekben kapható. Eleinte azt hittem nagyon nehéz lesz csak cruelty free termékeket vásárolnom, de sok utánajárással rá kellett jönnöm, hogy rengeteg olcsóbb márka is állatkísérletmentes, így rengetegféle alternatíva van. Tényleg csak elhatározás kérdése, egyik reggel felkeltem, és rájöttem, hogy nem akarok ebben részt venni, hiszen szerencsére meghozhatjuk a magunk kis döntéseit. Visszatérve a palettára, azért igyekszem használni, a képen látható színerősséghez körülbelül 3-4 réteg kell primerrel, ha így haladok, nagyon hamar el fog fogyni.:) Vagy örökre beszárad...

Mentés

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr3013007200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása