Sellőlány

Sellőlány

Balea Ocean Girl ajándékcsomag

2017. december 11. - adri.mermaid

9f9eb8c9-c9e8-49fd-a980-a7a6c29ec725.JPG

Amikor megláttam, hogy ez a termékcsalád létezik, már akkor tudtam, hogy ez nekem kell és nem tudom megvárni, míg esetleg valaki megveszi nekem ajándékba. Rossz vagyok, tudom, de olyan szép ez a sellős csomagolás, és pont kifogytam egy-két dologból, így hazajött velem. Az Ocean Girl csomag tartalmaz egy kézápoló habot, egy parfümzselét és egy ajakápolót. A háromból kettőre tényleg szükségem volt, télen extrán sok kézkrémet használok, na de akkor lássuk is, milyen az első benyomásom és mik a tapasztalataim! Tényleg megéri beruházni rá, és szuper ajándék válhat belőle?

27ce5d4c-3dec-4e56-a83a-dad40a656af8.JPG

Még sosem használtam korábban kézápoló habot, de jókat hallottam róluk. Az első tapasztalatom ezzel, hogy nagyon gyorsan beszívódik, ami egy plusz pont, nincsen ragacsos érzet, úgyhogy ez kiváló lesz a munkahelyemen. Egy-két nap tesztelgetés után írhatom, hogy hidratáltan tartja a kezemet, nem kell állandóan újra használnom, viszont, ami negatívum, hogy nem hidratál annyira mélyen. Télen nekem extrán száraz, néhol sebes a bőröm és ezeken a részeken igazából nem tud segíteni. Legalábbis ebben a pár napban nem, de lehet hosszútávon megoldja ezt a problémát is. Arra leszek még kíváncsi, hogy milyen hamar fog elfogyni, mert ez a hab állag annyira légies, hogy nem hiszem, hogy túl sok termék lenne a flakonban.

532a83c6-7ad5-49d0-aafb-01041c7ef144.JPG

Ezzel az ajakápolóval határozottan meg vagyok elégedve, s nemcsak azért, mert cukorka illata van! Gondolom nem meglepő, hogy nekem a szám is túlságosan ki szokott száradni, de ez a termék eddig lépést tart ezzel a kellemetlenséggel, és ehhez nem kell folyamatosan újra felkennem sem. Talán ez annak is köszönhető, hogy elég zsíros a textúrája, így érezhetően ápolja az ajkaimat. A szép csomagolással ellentétben, ez nem egy színezett ajakápoló, úgyhogy tényleg mindenkinek csak ajánlani tudom.

22e55d44-af77-4368-a2e6-954384413f22.JPG

Ez az egyetlen termék, amivel kicsit szkeptikus voltam. Mikor kibontottam meglepődtem, hogy ez tényleg egy zselé és ráadásul csodaszép színe van! Ilyet sem használtam még soha, úgyhogy első körben a csuklómra kentem fel belőle egy keveset és pár órán keresztül érezni is lehetett az illatát. Apró csillámok találhatóak benne, amik sajnos a bőrömön már nem látszanak, viszont a pár napos tesztelés végére egészen megkedveltem ezt a kis tégelyt, biztosan örömmel fogom használni. Nagyon frissítő érzés átdörzsölni vele a bőrömet, nyugtatólag hat rám.

Ennek a termékcsaládnak az illata elsőre nekem a tengert, a frissességet juttatta eszembe, tehát nem édeskés, nem fűszeres, inkább citrusos, légies a termékek illata, abszolút nem zavaró. Szerintem ez egy nagyon szuper ajándék lehet barátnőnek, vagy testvérnek, hiszen talán a zselét leszámítva tényleg hasznos termékek lapulnak a dobozban. A csomagolása fantasztikus, a Balea ilyen téren mindig kitesz magáért és nem utolsó sorban ez egy cruelty free márka, így akiről tudjátok, hogy ez neki számít, akkor ennek biztos nagyon fog örülni!:)

Az ára: 1.499 Ft

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr5513469105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása