Sellőlány

Sellőlány

Olcsó sminklemosók 2. rész

Ígéret és valóság

2018. május 07. - adri.mermaid

11cdf6a0-c9d3-4df6-9731-3279c029294c.JPG

Már két hónap is eltelt az előző bejegyzésem óta, amelyben költséghatékony cruelty-free sminklemosókat teszteltem. Ez számomra elég kényes téma, hiszen ezek mindennapos termékek, nem mindegy, hogyan reagál rájuk a bőröm, emellett ugyebár fontos, hogy 100 százalékos munkát végezzenek. Második körben csak a DM polcain válogattam, úgyhogy ezek olyan termékek, amik bárki számára könnyen beszerezhetőek, a legdrágább is maximum 1.000 Ft volt és állatokon sem tesztelték egyiket sem.

2c86563a-4d92-4272-a283-e60a0a772dfa.JPGBalea arctisztító víz aktív szénnel normál és vegyes bőrre

Már egy ideje nézegetem a Baleának ezt a kollekcióját, ugye az aktív szén elméletileg magához vonz mindenféle szennyeződést, ezért is lenne nagyon hasznos a kombinált bőrűeknek, mert elvileg sokkal jobban tisztítja azt, mint egy sima lemosó. 

Ígéret: Egyszerre smink-, és arclemosó illetve tonik, a micellás formulának és az aktív szénnek köszönhetően eltávolítja a szennyeződéseket, és a felesleges faggyút.

Valóság: Álmomban sem gondoltam volna, hogy borzalmasan zavaró lesz a fekete színe, de a vattakorongon egyszerűen nem látom egyértelműen, hogy mennyi alapozót szedett le. Minimum háromszor kell vele átmosnom az arcom, de utána minden esetben használnom kell arclemosót és tonikot, mindezek után lesz tényleg tiszta a bőröm. Szemsminket vagy rúzst pedig alig tud eltávolítani - nyilván attól is függ, hogy azok mennyire tartósak. Mindenképp többet vártam tőle, de nem ez életem legrosszabb terméke. Azoknak tudnám ajánlani, akik kevés sminket, vagy azt egyáltalán nem használnak, mert a napi szennyeződéseket el tudja távolítani. Bár engem személy szerint nagyon zavar a fekete színe, szerintem kicsit az arcomat is összefogja, mert ezután a tonikkal átitatott vattakorongom minden esetben szürkés színű, úgyhogy önmagában csak ez lemosónak szerintem kevés.

0a90eeaa-0518-4980-8183-b9272edb52ff.JPG

Balea arctisztító kendő aktív szénnel normál és vegyes bőrre

Ígéret: Eltávolítja a vízálló sminket is, tisztít és üdévé varázsolja az arcunkat. Aktív szénnel dúsított micellás vízzel vannak átitatva a kendők, olajmentesek és nem terhelik meg a bőrt. 

Valóság: Javarészt ugyanazt tudom írni, mint a folyékony változatáról, viszont itt tényleg nagyon zavart a kendők feketesége, mert ezen már egyáltalán nem láttam, hogy mennyi alapozót szedett fel. Egy alkalommal 2-3 darabot használtam el, összesen 25 van a csomagban, így nagyon hamar elfogyott. Ami igazán zavart, hogy általa sem lett 100 százalékosan tiszta az arcom, emellett a sok dörzsöléstől nekem piros illetve érzékeny lett a bőröm, szóval a harmadik kendő már nagyon irritált. Szemsminket és rúzsokat ez sem távolított el, biztos, hogy nem fogom újra vásárolni.

f8326cf2-4b31-483a-b924-a4c8a0643cdc.JPG

Balea arctisztító kendő minden bőrtípusra 

Ígéret: Gyengéden tisztít, eltávolítja a vízálló sminket, hidratál és kíméletes a szemhez, nem tartalmaz alkoholt.

Valóság: Ezzel a termékkel abszolút meg voltam elégedve, szerintem az összes ígéretét beváltotta. Két kendővel le tudtam mosni a teljes sminkemet, nagyjából még a szememről is lehozta a festéket erős dörzsölések nélkül, úgyhogy a Balea normál lemosó kendőit nyugodt szívvel tudom ajánlani, ezekből még biztos fogok vásárolni.

4d6996a3-85e7-4f7c-8192-3045e1e74de9.JPG

Alverde micellás arctisztító víz bio lime és alma kivonattal - normál és vegyes bőrre

Ígéret: A micellák magukba zárják a sminkmaradványokat és szennyeződéseket, így azok dörzsölés nélkül eltávolíthatóak. Ápolja és nem szárítja a bőrt. Vegán.

Valóság: Bevallom ezt csak a szép csomagolása és az alma illata miatt vásároltam meg, nem gondoltam, hogy mind közül ez lesz majd a leghatékonyabb. A fentebb leírtakat tényleg betartja, még az erős szemsminket, tartós rúzst is eltávolítja mindenféle erőfeszítés nélkül, tényleg tiszta lesz a bőröm utána. Az illatát imádom, de tényleg erőteljesen érezni benne a gyümölcsöket. Ez a kollekció több darabból áll, úgyhogy mindenképp szeretnék még vásárolni belőle, de amúgy is érdemes szétnézni az Alverde polcain, mert jó áron szuper termékeket lehet ott találni.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr7013891272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása