Sellőlány

Sellőlány

ABH Pomade - tényleg megéri?

Termékteszt

2018. február 14. - adri.mermaid

5d520807-d6e7-41b8-8292-1eb00aca383c.JPG

Biztos sokan hallottatok már az Anastasia Beverly Hills ikonikus termékéről, amit a szemöldök formázók legjobbjaként tartanak számon, de lehet, hogy többen próbáltátok is már. Arra gondoltam, hogy ezt a bejegyzést még szubjektívebb szemszögből írnám meg, hogy szerintem kiknek és miért éri meg beruházni rá, emellett választ keresek arra a nagy kérdésre is, hogy vajon lehet-e ezt a rohanó hétköznapokon használni egyszerű földi halandóként? Amúgy igen, lehet. :)

Azért ragaszkodtam ehhez a magasabb árkategóriájú termékhez, mert nagyon tetszett a képeken a végeredmény, és annyi jót hallottam róla, hogy kíváncsi voltam, tényleg igazak-e a hírek. Így egy külföldi oldalról megrendeltem, de kisebb fejtörést okozott, hogy milyen színt válasszak. Hosszas swatch nézegetés után a dark brown mellett döntöttem, mert nekem elég sötét, már-már fekete a szemöldököm, de mivel a hajam szőkítve van, így túl sötét árnyalatot nem választhattam. Szerencsére a színt jól eltaláltam, nagyon passzol az arcomhoz.

Miért fontos a szemöldök?

Nekem sajnos túl sok nem maradt, mert éveken át kegyetlenül vékonyra szedtem, aminek az lett az eredménye, hogy megkopott. Biztos vannak emberek, akik számára vicces, hogy mit tudok ezen ennyit agonizálni, de egy szép szemöldök:

  • karakteressé teszi az arcodat,
  • fiatalít,
  • és egészséges külsőt kölcsönöz.

Az enyém se nem szimmetrikus, se nem szép, persze sokáig ez abszolút nem zavart, aztán elkezdtem átrajzolni, utána pedig már nem tudtam leállni - számomra mindez egy kreatív játék is.

Kinek éri meg az ABH Pomade?

El is jutottam odáig, hogy szerintem annak éri meg, akinek hozzám hasonlóan alig van szemöldöke. Tehát túl kevés, ezáltal nem elég karakteres az arcod, idősebbnek tűnsz, ráadásul igen bosszantó, amikor tudod, hogy régen nem így néztél ki. A szemöldök tetoválás engem sosem vonzott, nekem amúgy is hosszúak a szálaim, úgyhogy nem tudom elképzelni azt kitetoválva. Porokat sosem próbáltam, mert nem győztek meg, mindig féltem, hogy csak leperegnének. Korábban ceruzákat használtam több márkától, volt, ami elkenődött, vagy felszívódott, olyan is akadt, amivel nehéz volt egyenes vonalakat húzni, vagy egyenletesen megfesteni a bőrömet. Most már szerencsére találtam jó ceruzát is, de azzal sosem tudok olyan igazán precíz végeredményt elérni.

76f5143e-a5ad-4a4f-8d95-ecdaf4a2cd67.JPG

732bb6ed-ac3f-4f7d-89ee-9ebca66d5fc3.JPG

Miért éri meg beruházni rá?

Azért, mert szerintem ezzel lehet a legszebb szemöldököket otthon megalkotni. Nagyon hasonlít arra, amikor kozmetikus festi meg, nekem akkor volt ilyen szép. Mivel csak online találkoztam ezzel a termékkel, így nem volt egyértelmű számomra, hogy pontosan milyen anyagból lehet, ráadásul azt is hallottam, hogy be tud száradni a termék a tégelybe. (Emiatt azért még izgulok!) Az első használatnál egyértelműen kiderült, hogy ez egy nagyon krémes festék, amit egy ferde, rövid szőrű ecsettel a legkönnyebb eldolgozni. Fontos, hogy az ecset kemény legyen, hiszen úgy lehet vele szép egyenes vonalakat húzni. Pont annyira krémes a termék, hogy teljesen egyenletesen fogja be a bőrt, viszont nem potyog felvitelkor, kevés is elég belőle és igen, egész nap fennmarad. Nem szívja be a bőröm, nem kenődik el, ha hozzáérek, nem folyik le a nap végén, de mindennek ellenére sminklemosóval könnyen eltávolítható. Arra azért nagyon kíváncsi vagyok, hogy nyáron, hogyan fog viselkedni, de szerintem nem lesz vele probléma.

Naponta vagy csak hétvégente?

Sosem mértem le, de szerintem reggelente 20-30 percet fordítok egy kényelmes sminkelésre, amibe belefér az is, hogy színeket válogatok, vagy új termékeket próbálok ki. Egy ilyen rutinba könnyűszerrel beépíthető ez a fajta szemöldök formázás, mert tényleg nagyon egyszerű vele dolgozni. Felül és alul húzok egy egyenes vonalat az ecsettel, majd kitöltöm a köztes területet és végül meghúzom a szemöldököm végét. Igazából, ha csak pár percem van készülődni, akkor is inkább ezt teszem fel, mert teljesen felfrissíti az arcomat és sokkal kiegyensúlyozottabbnak tűnök tőle.

img_1434_facetune_13-02-2018-21-40-55.JPG

Úgyhogy mindezek miatt szerintem teljesen megéri azt a 6.700 Ft-ot, hiszen egy jobb ceruza is kerülhet ennyibe. Nem tudom nyilván meddig lesz elég ez a kis tégely, azért láthatóan fogy a termék minden használatnál, de szerintem tovább kitarthat, mint egy olyan ceruza, amit mindig hegyezni kell a precíz végeredményhez. Azt az egyet sajnálom csak, hogy itthon nem kapni ABH sminkeket, remélem ez egyszer megváltozik, szívesen megnézném élőben a többi árnyalatot is. Úgyhogy, ha a fenti jellemzők közül a legtöbb igaz rád, akkor csak ajánlani tudom ezt a terméket, mert tényleg szuper, ritka azért, amikor ennyire megvagyok valamivel elégedve. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr5913637248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása