Sellőlány

Sellőlány

Cult Beauty rendelés 3. + első benyomás

2018. február 04. - adri.mermaid

Egy hét alatt érkezett meg a harmadik rendelésem a weboldalról, most összesen négy terméket vásároltam, úgyhogy nézzük is, mi róluk az első benyomásom!

e2f6aa50-ca94-43c8-bc68-c58606cc831a.JPG

f0da3456-d1b7-48b5-92c8-852f1c81c651.JPG

Beauty Blender Pro Black

Régóta akartam már venni egy eredeti Beauty Blendert, tudom, hogy drága, de egyrészt mégis csak ez az eredeti, másrészt mindenképp tudni akartam, hogy milyen, így könnyebben tudom majd összehasonlítani más szivacsokkal. Bevallom, eddig egy hamisítványt használtam, amit próbaképp rendeltem e-bayről, de hamar rájöttem, hogy ezekkel a szivacsokkal sokkal jobban tudok dolgozni, mint az ecsetekkel, szebb végeredményt lehet velük elérni. Első tapintásra pihe-puha, és még igen kicsike, amíg nem éri víz. Nagyon selymes a felülete, teljesen más, mint eddig bármilyen szivacs, amit próbáltam, alig várom, hogy ezzel sminkelhessek. Egyetlen dolog aggaszt csak, hogy annyira puha, attól félek, hamar el fog szakadni, vagy ki fog lyukadni.

Ár: £16.00 ~ 5.600 Ft

The Ordinary Coverage Foundation 1.1N Fair Neutral

Erről az alapozóról már sok jót hallottam, és mivel mindenképp egy új márkát szerettem volna kipróbálni, így erre esett a választásom. Tetszett benne, hogy sok árnyalatban kapható, ennek ellenére még sem sikerült teljesen jól eltalálnom, nyugodtan vehettem volna ennél világosabbat, pirosas tónusban, de a textúrája tetszik a kezemen és a fedése is. Ugye ez nem egy drága termék, maga a csomagolása is kicsit olcsóbb hatású, műanyag, de nagyon jó, hogy pumpás a kiszerelése. Abban már most biztos vagyok, hogy nem lesz túl nehéz a viselése és nem szárad annyira gyorsan sem, de így elsőre elégedett vagyok vele.

Ár: £5.90 ~ 2.100 Ft

ba807477-22c7-468d-995d-7beb57261aa7.JPG

212bf664-4b7c-4b9e-8b69-2aee9926d3df.JPG

 

Jouer lip créme Cassis

Sok külföldi blogger dicséri ennek a márkának a rúzsait, ezért került bele a kosaramba. Elsőre az illata fogott meg, kicsit édeskés. Az applikátor feje jó kialakítású, könnyű lehet használni, és elég pigmentáltnak is tűnik, úgyhogy szupernek ígérkezik. A csomagolása érdekes, ugyanis a márka úgy készíti a termékeit, hogy azokat egymásba lehessen illeszteni, így a rúzs üvege aszimmetrikus, ez szerintem tök ötletes és kreatív.

Ár: £15.00 ~ 5.300 Ft

700ddfc4-fe0f-437e-8f30-06074f210cb4_1.JPG

Zoeva Graphic Brows Ammos

Ez az első termékem a márkától, azért választottam, mert viszonylag olcsó volt és mindenképp szerettem volna elérni az ingyen postát. Legalábbis inkább ezért a ceruzáért fizettem és nem a postaköltségért. Rögtön megtetszett a csomagolása, hogy milyen elegáns és vékony, ami viszont elszomorított, hogy rossz árnyalatot küldték, pont a legvilágosabbat, ami a szőkésebb szemöldökűeknek készült, persze ezt már akkor vettem észre, amikor kipróbáltam a kézfejemen. Maga a ceruza szuper vékony, kicsit kemény, de precíz vonalakat lehet vele húzni és egy kefe is található a másik végén. A csere miatt írtam az oldalnak, azóta már megkaptam a jó árnyalatot (Arsenic), úgyhogy tényleg segítőkészek az ott dolgozók.

Ár: £7.50 ~ 2.600 Ft

ff43f253-4e92-4fc6-9cbd-bd7dfe580843.JPG

1edb1b5e-aa90-4dc4-a2ee-b004a6b45e09.JPG

Ennyi lett volna a Cult Beauty rendelésem, sajnos egy darabig biztos nem fogok sminkeket rendelni, de igazából csak januárban annyi termékem gyűlt össze, hogy bőven lesz mit tesztelnem, és szuper izgatott vagyok miattuk!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr1113611417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása