Sellőlány

Sellőlány

Cult Beauty rendelés 2. + mini unboxing

Cult Beauty vs. Beauty Bay

2018. január 21. - adri.mermaid

52500b62-e407-45f1-8058-c4e925feb894.JPG

Januárban végre ismét tudtam rendelni a Cult Beauty oldaláról, ráadásul szerencsém volt, mert épp ingyen szállították az Anastasia Beverly Hills termékeket. Az első rendelésemről már írtam korábban, azt ide kattintva el is tudjátok olvasni, akkor is jó áron sikerült hozzá jutnom két aprósághoz, úgyhogy tényleg érdemes figyelni az oldalt az aktuális kedvezmények miatt. Annyit még elárulok, hogy már úton van a harmadik rendelésem, ami talán egy héten belül meg is érkezik és abban egy picikét több termék van, viszont szeretném megosztani veletek a tapasztalataim és kicsit mesélnék az ABH sminkekről is.

Eltűnt a Beauty Bay csomagom

Jelen pillanatban nem ismerek más oldalt, amely megfizethető áron szállítana Magyarországra eredeti sminktermékeket, mint a Cult Beauty és a Beauty Bay. A kettő között nincs túl nagy különbség, maximum annyi, hogy van néhány márka, amely csak az egyik, vagy csak a másik oldalon kapható. Még október elején leadtam egy 25 ezer forintos rendelést a Beauty Bay oldalán, mert többek között csak náluk lehet venni Jeffree Star sminkeket, de akkor rendeltem meg az első ABH termékemet is. 17 euró felett már ingyen van a postaköltség, ami elég jó ajánlat, de én bőven túlléptem azt, tényleg nagyon vártam a csomagomat, mert azt hiszem egy hét alatt meg is kellett volna érkeznie, de sajnos sosem jött meg. Szerencsére segítőkészek az ott dolgozók, így sok stressz, postára járás és papírmunka után visszautalták a pénzem.

Mit rontottam el?

Sajnos ehhez az ingyen postához nem jár tracking, de én ezzel nem is foglalkoztam. Számomra nem mindig egyértelmű, hogy az adott webshop, hogyan fogja hozzám eljuttatni a csomagot, de mivel a Cult Beauty futárszolgálattal dolgozik, és minden esetben kaptam trackinget, így naivan azt gondoltam, hogy a Beauty Bayen is hasonló lehet a helyzet. Sajnos nem így van, ők postával küldték a csomagomat nyomkövetés nélkül. Most nem fejteném ki a teóriámat erről, a lényeg, hogy sosem jött meg a rendelésem, szerencsére a pénzt ugye visszakaptam, viszont azóta sem mertem újrarendelni tőlük. Nem bennük nem bízok, de úgy érzem túl sokat kockáztatok azzal, ha csomagot várok azonosító szám nélkül, félek, hogy a többi rendelésem is ugyanúgy eltűnne. Egyetlen dolog van csupán, amit nem értek, és ebben hátha tud valaki segíteni, hogy Beauty Bayen van egy drágább postázási lehetőség is, viszont én úgy értelmeztem, hogy az csak egy expressz szolgáltatás, nem feltétlenül trackinges. Szóval, ha valaki tudja, hogyan lehet nyomkövetéssel rendelni az oldalról kérem írja meg, mert én nem jöttem még rá.:(

Anastasia Beverly Hills

Bevallom elsőre nem fogott meg ez a márkanév, de azóta wish list-es lett nálam, hiszen nagyon jókat hallani róla és fantasztikus hétköznapi sminkeket lehet a termékeikkel készíteni. Ráadásul több készítményük vegán, így az alapanyagokkal sincsen baj. Nálunk sajnos nem árulják, de neten egész jó áron és könnyen beszerezhető.

58722a78-ac2c-4d90-af2c-b4722c483d48.JPG

Sok sminkes a legjobb folyékony rúzsok közé sorolja az ABH ajaktermékét, így egyértelmű, hogy nagyon kíváncsi voltam rá. Próbálok kísérletezni a nude árnyalatokkal, ezért gondoltam, hogy a Pure Hollywood jó lesz swatchok alapján. Így élőben lehet, hogy kicsit sárgás nekem, vagy egyszerűen csak túl világos a bőröm hozzá, még tesztelnem kell és utána majd készítek róla egy átfogó bejegyzést. (Jó tanács: soha ne a drága, csak online látott árnyalatokkal kísérletezzetek)

Viszont a Dipbrow pomade az tökéletes. Mivel hosszú évek kemény munkájával tönkre tettem a saját szemöldökömet, így nem volt kérdés, hogy nekem ez kell, és pár használat után csak dicsérni tudom, majd hamarosan készítek róla egy külön posztot is, most nem mennék bele ennél sem a részletekbe. Lényeg, hogy iszonyat könnyű vele dolgozni és szuper tartós, úgyhogy összességében nagyon elégedett vagyok mindkettő szerzeményemmel, öröm velük dolgozni!

Ígérem a következő rendelésemről majd egy jobb unboxingot írok sok képpel és több infóval, de ezt a két terméket már olyan régóta vártam, hogy muszáj volt azonnal kibontanom és kipróbálnom őket.

Dipbrom Pomade Dark Brown: 19 £ ~ 6.700 Ft
Liqued Lipstick Pure Hollywood: 20 £ ~ 7.100 Ft

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr10013592139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása