Sellőlány

Sellőlány

Újévi fogadalmak ~ cruelty free blogger lettem

2018. január 20. - adri.mermaid

6ac834f6-5185-4736-8cc7-70c7b20dad14.JPG

Klasszikus fogadalmakat sosem szoktam tenni, de mivel egy tiszta lapként tekintek az új évekre, így mindig akadnak apróságok, amelyeket meg kell fogadnom, be kell vezetnem az életembe. Idén például egy tizenkét pontból álló listát írtam, hogy mik azok a dolgok, amikre törekednem kell és miket szeretnék megvalósítani.

A blogolást még egy éve sem kezdtem el, ezen a platformon pedig még kevesebb ideje tevékenykedek. Abban biztos vagyok, hogy mindenképp szeretnék több bejegyzést írni, és sokkal hasznosabb dolgokat megosztani beauty témában. Vannak irányelveim, amik eddig csak érlelődtek bennem, de ettől az évtől kezdve komolyabban szeretnék ezekkel foglalkozni, és tényleg egy jó irányba terelni a hobbimat és az életmódomat.

Azt hiszem október környékén döntöttem el, hogy többet nem vásárolok olyan sminkeket, kozmetikumokat, amelyeket teszteltek állatokon. Nagyon sok blogot, cikket olvastam, videókat néztem a témában, és arra jutottam, hogy sajnos ez tényleg egy létező probléma. Sokféle brand él ezekkel az eszközökkel, de hiszek abban, hogy erre már nem lenne szükség, mert annyira fejlett a technológia, hogy el lehetne ezt hagyni. Viszont akkor miért nem történik semmi? Sajnos Kínában csak olyan termékeket lehet árulni, amelyeket előzőleg teszteltek állatokon, és mivel a kínai piac egy elég nagy és jövedelmező piac, így érthető, hogy sok kisebb vagy nagyobb márka nem akar erről lemondani, így ennek érdekében továbbra is végeznek állatkísérleteket.

Számomra nagyon fontos, és egyre fontosabb a minimalista életmód, szeretném ezt sokkal jobban elsajátítani, ehhez pedig adódik, hogy nem szeretek a kukába dobni még használható dolgokat. Ezért van az, hogy még a mai napig vannak nem cruelty free termékeim, bár szerencsére már nagyon kevés. Amit lehetett elajándékoztam, az újonnan kapott dolgokat már fel sem bontottam, viszont sajnos nem mindent tudok továbbadni (alapozó, dezodor stb.) és mivel anyagilag sem engedhetem meg ezt feltétlenül minden esetben, így inkább elhasználom ezeket. Viszont úgy éreztem, hogy a posztokban már kezdett teljesen összefolyni, hogy melyik termék milyen, meg fogom-e még venni, vagy sem, és én magam is meguntam, hogy állandóan le kell ezeket írnom, úgyhogy ezentúl csak CF márkákról fogok Nektek teszteket hozni és minden termék, amiről írni fogok azokon nem végeztek állatkísérleteket.

Végszónak még annyit, hogy sajnos nem mindig egyszerű cruelty free termékeket vásárolni, sok a kompromisszum, most még egy soha véget nem érő küldetésnek érzem ezt. Nehéz mindenből jót találni jó áron, úgyhogy erről a hosszú útról szeretném majd a tapasztalataimat megosztani Veletek és bebizonyítani, hogy lehet máshogyan is élni és tudatosan vásárolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr4013574021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása