Sellőlány

Sellőlány

Elfogytak ~ Termékek, amiket szerettem

2018. január 07. - adri.mermaid

Amikor átnéztem a közelmúltban elhasznált termékeimet, bizony jó pár akadt, amiket nagyon szerettem, viszont ennek ellenére még sem vásárolnám meg mindet újra. Ha kíváncsiak vagytok, hogy miért, akkor tartsatok velem!

06a5acd7-0aba-4b30-955f-7a5f49d64b94.JPG

Garnier Pure micellás víz

Mivel nekem kombinált bőrtípusom van, így ezt a micellás vizet választottam hozzá, és azt kell, hogy írjam, nekem tényleg bevált. Csak az alapozót szoktam micellás vízzel eltávolítani, arra ez teljesen megfelelt, egy-két vattakorong minden sminket, szennyeződést eltüntetett az arcomról és szerintem mattította is a bőrömet. Egyetlen okból nem vásárolnám ezt újra, még pedig azért, mert nem cruelty free termék, úgyhogy most egy másikkal kísérletezem.

2b12c0bc-1b12-4e78-9624-a72b50f64870.JPG

Carmex ajakápoló

Biztos mindenki ismeri, tényleg ez az egyik legjobb ajakápoló a piacon. Nekem ez a fajta vált be a legjobban, az ízesített változata szerintem nem hidratál eléggé. Személyesen csak annyi problémám van vele, hogy nem találok egyértelmű információkat, hogy a Carmex CF e vagy sem, így amíg ez ki nem derül, nem fogom újravásárolni. Jelenleg shea vajat használok az ajkaimra, amit imádok és igazából ugyanolyan hatékony, mint ez.

904fdb54-f833-459c-8cb9-015d74d4726a.JPG

Nxy matt folyékony tus fekete

Elfogyott a kedvenc fekete szemhéjtusom is. Szuper vékony az ecsetkéje, ezért nagyon precízen lehet vele dolgozni és rendkívül tartós is. Tényleg ritkán, talán nyáron a nagy melegben kenődött el egy kicsit a szemhéjamon, ennek ellenére sminklemosóval könnyen eltávolítható. Csak azért nem vásároltam újra, mert nagyon kíváncsi voltam a Nyx egyik ikonikus, filces termékére, most épp azt használom és tesztelem, de ezt mindenkinek csak ajánlani tudom, szuper darab!

ae8cd39a-f83d-49db-84be-2f7c2a47b968.JPG

Hask argánolaj

Erről a termékről már írtam bővebben, úgyhogy most csak annyit mondanék, hogy a hajam nagyon szerette, sokáig elég volt, körülbelül fél évig, mert nagyon kevés kellett csak egy alkalomra belőle. Az egyetlen problémám, hogy nem tudom cruelty free-e a márka, még nyomozok, de nagyon szeretném ezt újra megvásárolni.

b07c9552-2b8f-461e-9835-75d2599e9238.JPG

Kiehl's kézkrém

Nagyon szerettem a Kiehl's termékeket, csak azért nem vásárolom már, mert tesztelnek állatokon. (Lehet unalmas, hogy folyton ezt írom és erről beszélek, de szépen lassan elfogynak ezek a régi termékeim) Úgyhogy ezt is mindenkinek csak ajánlani tudom, nagyon jól hidratálja a száraz kezeket, nincsen kellemetlen illata, leginkább az eukaliptuszt érezni benne. Mivel ebből sem kellett túl sokat használnom, mert jól végezte a dolgát, így egészen sokáig elég volt.

ed04daf1-e47d-4e1a-b662-942a6286a720.JPG

Essence és Claire's körömlakkok

Végezetül jöjjön két körömlakk, mindkét márkát szeretem, ár-érték arányban tökéletesek és igazán különleges árnyalatokban kaphatóak. Aki csillámos, extrém lakkokat keres mindenképp nézzen szét a két márka polcain!

Ha valamelyik terméket ti is szeretitek, vagy esetleg nektek nem vált be, akkor azt mindenképp írjátok meg!:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr6113469425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása