Sellőlány

Sellőlány

TESZT - Bordó lakkok

2017. október 16. - adri.mermaid

img_7918.JPG

Tavaly egy nagyon szép bordó lakkot használtam, ami sajnos elfogyott és azóta nem is árulják ezt az árnyalatot, így idén ősszel tesztelésbe fogtam, hogy ár-érték arányban melyik a legjobb, legtökéletesebb, és melyik azaz árnyalat, ami igazán az enyém.

img_7916.JPG

Essie - Bordeaux

Mindig is kíváncsi voltam a drágább lakkokra, hogy miként teljesítenek, miért olyan jók, van-e bennük bármi különös. Az Essie-nél azt tapasztaltam, hogy leginkább a nude színekben erős, ez volt a legsötétebb, bordós árnyalat, de még ez is így kicsit pirosas nekem, szóval nem a kedvencem. Hogy megéri-e a pénzét? Nagyon könnyű használni, praktikus az ecsete, az öt közül ezt száradt a leggyorsabban. Fedőlakkot én mindig használok, így biztos emiatt is, de alig pattogzott le, ami viszont tényleg negatívum, hogy a legszebben három rétegben fedne. Igazából szerintem semmi extra ez a márka, olcsóbb kategóriákban is találni hasonlóan jókat, ráadásul állatokon is tesztel.

Ár: ~4.200 Ft

img_7914.JPG

Essence - Instant Passion

A nagy kedvenceim az Essence lakkok, mert csodaszép és különleges színekben kaphatóak, ráadásul nekem bőven egy hétig fent maradnak, igaz fedőlakkal, de ha nem mosogatok sokat, akkor két hétig is kibírják vállalhatóan. Ez az árnyalat sajnos kicsit barnás nekem, nem az igazi, viszont könnyű felvinni, nem folyik össze-vissza, és gyorsan szárad. Mind közül ez volt már egy rétegben is a legszebb, nagyon jó a textúrája. Úgyhogy túl sok rosszat nem tudok róla mondani, egyedül csak azt, hogy ez nem pont az a bordó, amit keresek, az viszont fontos, hogy a márka cruelty free.

Ár: 649 Ft

img_7912.JPG

L'Oréal - Grenat Irreverent

Sosem próbáltam még egy L'Oréalos lakkot sem, így ez kellemes csalódás volt. Ennek tetszik a legjobban a színe, olyan igazi mélyvörös, imádom. Igazából egyiknél sem jobb, nem ez száradt a leggyorsabban, de tartósságban hozza az elvárásokat. Amiben viszont egyértelműen győztes, az a csomagolása, egyértelműen neki a legszebb ezzel az arany kupakkal, elég fancy. Sajnos ők is tesztelnek állatokon, úgyhogy ez volt az első és utolsó lakkom, amit megvettem tőlük.:(

Ár: 1.499 Ft

img_7913.JPG

Pupa - U122 30

Nem vagyok benne biztos, hogy ez az árnyalatnak a kódszáma, kár, hogy nincsen rendes nevük a Pupa lakkoknak. Őket sem próbáltam még soha ezelőtt, az biztos, hogy ezerféle színben kaphatóak, rengeteg gyönyörű árnyalat van, ez mindenképp pozitívum. A vörösek közül is alig tudtam választani, de imádom, ez nagyon jó döntés volt. Viszont. Mivel ezt az egyet próbáltam, így nem tudom eldönteni, hogy mindnek rossz-e az ecsetkéje, de ennek konkrétan olyan, mintha belevágtak volna. Nem is igazán ferde, inkább hullámos, borzalmas, teljesen kimentem vele a vonalból. És nem is cruelty free.

Ár: 1.590 Ft

img_7915.JPG

Catrice - Red Midnight Mystery

Ez volt az öt közül a legnagyobb csalódás. Korábban csak azért nem vettem Catrice lakkokat, mert nem nyűgöztek le a színei, én sokkal jobban kedvelem az extrémebb, különlegesebb dolgokat, de most nagyon lelkesen próbáltam ki ezt a bordós, felvíve kicsit barnás árnyalatot. Rögtön sikerült a kupakját tönkre tennem, így kezdődött. Másrészt ez kopott le a leghamarabb, még fedőlakkal is, és eléggé folyós a textúrája, úgyhogy szépen összekentem az ujjaimat. Ami viszont pozitívum, hogy cruelty frree, így biztos fogok még a lakkjaival kísérletezgetni.

Ár: 899 Ft

Összegezve, ha az árnyalatban most nem, de továbbra is az Essence a kedvencem. Azt kell, hogy mondjam nem érdemes drága lakkot vásárolni, kivéve, ha szuper különleges a színe, esetleg a textúrája, vagy a benne lévő csillámok stb, de ugyanúgy kopnak, fakulnak, repedeznek, mint bármelyik másik olcsóbb. Mondjuk vannak azok az olcsóbb kategóriájú lakkok, amik nekem abszolút nem váltak be, úgyhogy érdemes kísérletezni, biztos mindenkinek más-más a kedvence. Győztest nem tudok hirdetni, talán a L'Oréal lehetne az, de mivel próbálok áttérni az állatkísérletmentes kozmetikumokra, így úgy sem fogom több terméküket megvásárolni, de határozottan ez a szín áll hozzám a legközelebb, ez az, amit kerestem.

A kezemen balról első az Essie és így tovább.

img_7921.JPG

img_7911.JPG

Mentés

Mentés

Mentés

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr7612948897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása