Sellőlány

Sellőlány

Rimmel Provocalips - Little Minx

2017. október 10. - adri.mermaid

img_7925.JPGMég Máltán sikerült szert tennem erre a csodára, de azóta már nálunk is kapható a DM üzletekben. Az általam eddig használt termékeket egytől-egyig veri tartósság téren, tényleg le lettem nyűgözve. Nekem a 310 Little Minx árnyalat van meg, ami egy erős pink, olyan igazi Barbie rózsaszín.

Textúra: Számomra elég különös, már-már furcsa. Ugye ez egy kétvégű folyékony ajakrúzs, az egyikben található maga a szín, a másikban pedig a szájfény. A szín az kicsit ragacsos és büdös műanyagillata van. Nem tudom miből készült, de érezhetően mű. Szerencsére nem irritál és könnyen lehet vele kontúrozni, de önmagában a színt én nem szeretem viselni, nagyon ragacsos. Amint viszont felviszem a szájfény részét, aminek nagyon finom az illata (igen, kompenzál) azonnal megszűnik ez a ragacsos érzet és onnantól kezdve észre sem veszem, hogy rúzs van rajtam.

img_7924.JPG

Pigmentáltság: Ötből hatos, de tényleg, nekem egy réteg elég belőle, még túl sok terméket is vesz fel az ecsete, de mivel vékony a szám, ez elég relatív. Ez nem egy matt rúzs, már önmagában is fényes és élénk, nagyon vibráló ez a pink árnyalat.

Kontúrozás: Még mindig nem vagyok ebben túl jó, de ezzel a rúzzsal egészen könnyen megy, jól van kialakítva az applikátora és nem szükséges hozzá ceruzát használnom.

img_7923.JPG

Tartósság: Egész nap fenn marad, nekem még ebédnél sem jön le, maximum a nap végén szoktam átfesteni, mert legbelül kicsit megkopik. Biztos a furcsa ragacsos textúrája miatt ennyire tartós, de még lemosni sem olyan könnyű. Ami szintén fontos, hogy nem folyik szét a kontúrmentén sem, ahogy reggel felvittük, olyan marad a nap végén is.

Azért nyűgözött annyira le, mert hihetetlenül természetes a viselése, mindig meglepődök, mikor a tükörbe nézek, hogy milyen szép, és ép a rúzsozásom, hiszen általában nem így szokott lenni. Az általam eddig próbált márkák közül egyik sem ennyire tartós és kényelmes, na meg intenzív színű. (Hozzáteszem, nagyon kíváncsi vagyok a Lime Crime, Beauty Bakerie, Jeffree Star és Kylie rúzsokra) Nem tudom, hogy miből készülhetett ez, lehet nem is akarom tudni, de tényleg tökéletes egy rúzs. Egyetlen problémám csak vele, hogy nem Cruelty free, így nem fogok többet vásárolni belőle. Úgy döntöttem, hogy hosszú távon át fogok állni az olyan márkákra, amik ténylegesen nem tesztelnek állatokon. Nem lesz egyszerű, mert nem engedhetem meg magamnak, hogy mindent kidobok a kukába, de mostantól nem fogok több olyan terméket vásárolni, ami nem Cruelty free, és előbb-utóbb igazán büszke lehetek majd a kollekciómra.

img_6832.JPG

 

Mentés

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr5512925341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása