Sellőlány

Sellőlány

Cult Beauty rendelés + unboxing

2017. október 08. - adri.mermaid

Imádok online rendelni, mert renimg_7203.JPGgeteg előnnyel jár, és erről oldalakat tudnék írni. Egy ideje úgy érzem, hogy kezdem kinőne az itthon fellelhető make up márkákat. Félreértés ne essék, rengetegféle dolgot nem próbáltam még, ennek nyilván főleg anyagi okai vannak, másrészt ellene vagyok a felhalmozásnak, úgyhogy igazából annyit vásárolok, amennyit el is tudok használni még a termék lejárati ideje előtt.

Ennek ellenére rengeteg olyan jó, és nem túl drága márka van, amik itthon nem beszerezhetőek üzletben, így el kezdtem utánajárni, hogy honnan tudnék sminkeket rendelni, mert sajnos nagyon sok oldalon hamisítványokat árulnak például eBayen, vagy Aliexpressen. Itthon is belefutottam egy hirdetésbe, amelyben egyimg_7195.JPG lány több ezer forintért árult alig használt sminkterméket. Mielőtt írtam volna neki, gyorsan utánajártam a neten, hogy miről lehet felismerni a hamisítványokat, és ez alapján, ő is azokat árult, persze könnyen elképzelhető, hogy nem is tudott róla. Fake terméket elsősorban azért nem vennék, mert tapasztalat alapján sosem olyan jó, mint az eredeti, másrészt ki tudja miből készülnek, hiszen ezek nincsenek bevizsgálva és engedélyeztetve. Úgyhogy valami rosszért én már nem adok ki pénzt, inkább gyűjtögetek, keresgélek és megveszem az igazit. Másrészt ezzel támogatom a márkát is, amit szintén fontosnak tartok.

Így találtam rá a Cult Beauty oldalra, amit most szeretnék Nektek is bemutatni, és bátorítani titeket, hogy próbáljátok ki! Ez egy angliai cég, de forgalmaznak amerikai márkákat is, mondanom sem kell, hogy így már sok-sok postaköltséget meg lehet spórolni, hiszen nem kell a tengerentúlról rendelni, nincsen vám sem. Olyan márkákat árulnak, mint az Anastasia Beverly Hills, Huda Beauty, Lime Crime, Beauty Bakerie és még sokáig sorolhatnám.

A legolcsóbb szállítási díj az kb 1.8img_7198.JPG00 Ft, de ha 14-15.000 Ft-ért rendeltek, akkor ingyen kihozzák. Emellett van egy olyan szuper akciójuk, hogy minden hónapban kiválasztanak egy márkát, amit díjmentesen szállítanak. Én így rendeltem tőlük két Lime Crime rúzst, közel 12.000 Ft-ot fizettem, és ingyen, 8 munkanapon belül meg is érkezett hozzám a csomag. Eleinte izgultam, mert azt írták, hogy futárral küldik, de azt is írták, hogy az a cég, majd átadja a helyi "képviseletnek" a csomagot, nem tudtam, hogy ez a posta lesz-e, vagy egy másik futárcég. Szerencsére az utóbbi volt, akik szintén e-mailben, majd telefonon is kerestek, és végül megkaptam a csomagom!:) Úgyhogy én mindenkit csak biztatnék, hogy merjetek online rendelni, tényleg érdemes sűrűbben figyelni az ehhez hasonló oldalakat, mert nagyon jó akciókat ki lehet fogni!

A rúzsokat még nem próbáltam, de ennek is megvan az oka, mert egy fontos alkalomra lesznek és még rendelek melléjük mást is.:)

 

Mentés

Mentés

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyfromthesea.blog.hu/api/trackback/id/tr5012890608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása